Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ikka FY FAN ALLTSÅ D:
26 aug, 2011 18:30 |
|
Borttagen
|
tittar på en gammal svensk film, och skrattar, för att dom pratar så roligt!
26 aug, 2011 18:40 |
|
ninja
Elev |
ÅH vad jag är trött på msn, ALLTID något fel!
26 aug, 2011 20:01 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av ninja: ÅH vad jag är trött på msn, ALLTID något fel! Håller med!!! En gång blev jag så arg på msn att jag raderade det från våran dator... Och nu hittar jag det inte så jag kan inte ladda ner det igen :'( Jaha. 26 aug, 2011 20:42 |
|
ninja
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av ninja: ÅH vad jag är trött på msn, ALLTID något fel! Håller med!!! En gång blev jag så arg på msn att jag raderade det från våran dator... Och nu hittar jag det inte så jag kan inte ladda ner det igen :'( Vadå hittar du inte länken på internet för att ladda ner det igen? :O Eller är det något annat problem? 26 aug, 2011 20:44 |
|
Celebikai
Elev |
26 aug, 2011 21:04 |
|
whirlwinds
Elev |
26 aug, 2011 21:06 |
|
Borttagen
|
26 aug, 2011 21:07 |
|
Borttagen
|
26 aug, 2011 21:07 |
|
Celebikai
Elev |
Men din padda, det är inte kul att vara sjuk. (aldrig tänkt på att Trevor är en padda, är faktiskt osäker på om han är en padda eller groda...) ![]()
26 aug, 2011 21:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen