Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
"Annelie jag överlämnar Robin till dig jag måste iväg på en viktig grej" Sa Kenny som hade märkt ett sms.
"jag kommer tillbaka om 3 dagar" sa Kenny & gick iväg.
24 aug, 2015 17:53
|
|
Borttagen
|
Jag har ändå lite hjälp med honom av en viss lillebror tänkte Annelie hon gillade inte tanken på att Ulf var hennes bror men det var han. En 12 år yngre bror var han.
24 aug, 2015 18:07
|
|
Borttagen
|
Robin smög ut från sitt rum & knackade på Amadeus dörr.
Amadeus öppnade lite osäkert.
"Oh hej " sa Amadeus lite osäkert.
"Jag litar inte på Annelie eller Kenny de har något skumt på gång" sa Robin till Amadeus.
Amadeus såg frågandes på Robin.
24 aug, 2015 18:10
|
|
Borttagen
|
Anneli log hon gick ner och gjorde i ordning labbet hon lät Ulf hjälpa henne. Ulf så inte emot utan gjorde som han blev tillsagd.
24 aug, 2015 18:13
|
|
Borttagen
|
"vad menar du?" frågade Amadeus som inte förstod vad Robin försökte säga.
Robin suckade lite grann
" något skumt händer & jag rymmer hemifrån" sa Robin & gick iväg.
24 aug, 2015 18:18
|
|
Borttagen
|
Ulf gick tyst upp ur källaren och hämtade lite mellanmål han brukade göra det vi den här tiden.
24 aug, 2015 19:42
|
|
Borttagen
|
"hej du kan inte bara gå iväg" sa Amadeus nervöst & följde efter Robin.
"Ska vi slå vad?" frågade Robin medans han gick.
24 aug, 2015 19:44
|
|
Borttagen
|
" Amadeus Robin vart ska ni nånstans ?" Frågade Anneli misstänksamt och såg på pojkarna.
24 aug, 2015 19:51
|
|
Borttagen
|
"Jag ska ut" sa Robin & gick mot ytterdörren.
"men jag trodde att du skulle.." sa Amadeus men blev avbruten av Robin's kalla blick.
24 aug, 2015 19:55
|
|
Borttagen
|
" Robin du stannar hemma ikväll " sa Anneli då hon märkte hur Robin betedde sig.
24 aug, 2015 20:02
|
Du får inte svara på den här tråden.