PrS :D
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PrS :D
|
Borttagen
|
-Det kanske låter helt sjukt..., sa jag
1 maj, 2014 22:00
|
|
Borttagen
|
- Berätta, sade jag och log.
1 maj, 2014 22:02
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 22:03
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 22:05
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 22:07
|
|
Borttagen
|
Jag nickade.
- Jag gör vad som helst bara för att få vara med dig, sade jag och log.
1 maj, 2014 22:09
|
|
Borttagen
|
-Okej, vi sticker inatt, sa jag
1 maj, 2014 22:14
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 22:23
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 22:26
|
|
Borttagen
|
- Men vart ska vi rymma?, frågade jag och log.
1 maj, 2014 22:27
|
Du får inte svara på den här tråden.