Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

1 2 3 ... 81 82 83 84 85
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag nynnar med i de låtar jag kan och börjar städa lite.

12 nov, 2013 21:31

Borttagen

Avatar


Jag tar upp bildläxan istället, den är kul.

12 nov, 2013 21:32

Borttagen

Avatar


Jag går ner och gör en smörgås åt mig.

12 nov, 2013 21:34

Borttagen

Avatar


"Hey" mumlar jag när Cassandra kommer ner.

12 nov, 2013 21:36

Borttagen

Avatar


- Hur går det ?

12 nov, 2013 21:37

Borttagen

Avatar


"Jag är klar med klar med kemin ... säger vi ..." säger jag lågt. "Jag håller på med bildläxan nu"

13 nov, 2013 14:59

Borttagen

Avatar


Jag nickar och går ut.

13 nov, 2013 16:45

Borttagen

Avatar


Jag försöker rita ett lodjur till att börja med innan jag börjar med det svåra.

13 nov, 2013 16:46

Borttagen

Avatar


Jag går runt på gatan och funderar på vad jag ska göra.

13 nov, 2013 16:48

Borttagen

Avatar


Jag blir missnöjd och går för att packa upp mina saker.

13 nov, 2013 16:50

1 2 3 ... 81 82 83 84 85

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

Du får inte svara på den här tråden.