(PRS) mellan mig och Sofia-Potter
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan mig och Sofia-Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
4 jul, 2013 20:12 |
|
Borttagen
|
" Jadå "
Vi gick iväg 4 jul, 2013 20:12 |
|
TildeW
Elev |
4 jul, 2013 20:14 |
|
Borttagen
|
" Ok "
Vi gick och plötsligt kom det en dementor farandes " Expekto Patronum!" Skrek jag och då försvann den " Det kan bli svårt och farligt Dakota " Sa jag 4 jul, 2013 20:16 |
|
TildeW
Elev |
"Försök kasta en formel mot mig!" sa jag.
"Lamslå!" sa Simion och hans formel flög tillbaka när den var en dm ifrån mig.
4 jul, 2013 20:17 |
|
Borttagen
|
" Vad händer?"
Jag snubblade över en rot 4 jul, 2013 20:18 |
|
TildeW
Elev |
4 jul, 2013 20:19 |
|
Borttagen
|
" Jag är inte heller en vanlig häxa "
4 jul, 2013 20:21 |
|
TildeW
Elev |
4 jul, 2013 20:21 |
|
Borttagen
|
" Oj, juste, jag är inte en vanlig trollkarl"
4 jul, 2013 20:22 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan mig och Sofia-Potter
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen