Rollspel!!!!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
6 maj, 2013 19:48 |
|
TildeW
Elev |
6 maj, 2013 19:50 |
|
ginny 23
Elev |
6 maj, 2013 19:51 |
|
TildeW
Elev |
6 maj, 2013 19:53 |
|
ginny 23
Elev |
"Hela livet är baserat på lögner! Hur tror du alla som har det lite bättre fick det så? Igenom lögner!
6 maj, 2013 19:56 |
|
TildeW
Elev |
6 maj, 2013 19:58 |
|
ginny 23
Elev |
"DU SÄGER ATT JAG ÄR SMART! SMARTARE EN DIG. ALLA SÄGER ATT JAG ÄR VÄRLDENS STÖRSTA IDIOT. OCH VET DU VAD! JAG TROR PÅ DET SÅ KOM INTE OCH SÄG ATT JAG ÄR SMART!!!!!!!!"
6 maj, 2013 20:02 |
|
TildeW
Elev |
"JAG HAR ÄNDÅ INTE SAKT ATT DU ÄR EN IDIOT,OCH JAG MENADE DET SOM EN SNÄLL KOMPLIMMANG ÄR DET INTE BÄTTRE ATT VARA SMART EN ATT VARA EN IDIOT?????!!!!!!!!!!"
6 maj, 2013 20:06 |
|
ginny 23
Elev |
"JAG VET VAD DU MENAR OCH ATT DU MENAR DET SOM KOMPLIMANG, MEN JAG ÄR IN NTE SMART!!"
Jag springer iväg därifrån.
6 maj, 2013 20:08 |
|
TildeW
Elev |
6 maj, 2013 20:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen