PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Ja, dom är nog klara snart" säger Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 11 jan, 2014 18:46 |
|
Borttagen
|
Meia nickar. Hon betraktar dem, men fäster inte större tanke vid vad de gör.
11 jan, 2014 19:17 |
|
amanda1104
Elev |
En av tjejerna skjuter en pil som går snett och Aily kastar sig över Meia för att den inte ska träffa dom.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 jan, 2014 10:13 |
|
Borttagen
|
Meia reser sig upp när pilen åkt över dem och försvunnit.
"Hur sjutton kunde hon missa så där mycket?" muttrar Meia. 12 jan, 2014 16:22 |
|
amanda1104
Elev |
"Ingen aning" säger Aily och reser sig.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 jan, 2014 17:33 |
|
Borttagen
|
"Hon måste i alla fall ha övat ett tag, för jag känner igen henne sedan jag kom till lägret. Att missa så där utan att vara nybörjare finner jag ganska omöjligt, men hon verkar klara av det på något sätt."
12 jan, 2014 17:39 |
|
amanda1104
Elev |
"Jag har en känsla av att hon faktiskt inte någon nybörjare" mumlar Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 13 jan, 2014 09:07
Detta inlägg ändrades senast 2014-01-14 kl. 17:18
|
|
Borttagen
|
(Förlåt men vad inte så jättestort? :c)
13 jan, 2014 16:20 |
|
amanda1104
Elev |
[Oj! Det ska vara nybörjare. Förlåt!]
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 14 jan, 2014 17:18 |
|
Borttagen
|
[Det är lugnt, har säkert hänt mig tusentals gånger c: ^^]
Meia betraktar tjejen. "Nej, du har rätt", säger hon och vänder sig mot Aily. 14 jan, 2014 17:39 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen