UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Sanning?
Hej 21 dec, 2012 23:35 |
|
JosefinFini
Elev |
21 dec, 2012 23:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Wilhelm, svar ja. Jag sitter typ irl och bah ''Hej. Jag heter Frida. Jag är töntig. Jag har bra internet-vänner. Hejdå.'' Typ så exakt så! haha men alltså ingen jag vet är typ potterhead Det är det värsta som finns. Ingen annan gillar heller THG. Eller inte på samma sätt som mig, jag sitter typ och gråter över mina otp's och alla bah ..... jaa... haha har du någon rolig i thg då? Rolig? Vadå? Hahaha.. eller oj känner mig sjukt korkad tänkte vidare på pairings hahaha 21 dec, 2012 23:36 |
|
95mas
Elev |
ikka gå in på forumet om snabba frågor om HP och svara motsatsen till vad du egentligen tycker.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
21 dec, 2012 23:36 |
|
ginnyw123
Elev |
21 dec, 2012 23:36 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Är ni typ mitt inne i nåt som jag inte förstår eller finns det nån chans att hoppa in nu? c: Javisst gör det det! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 21 dec, 2012 23:37 |
|
Borttagen
|
Godnatt
mugglis♥ 21 dec, 2012 23:37 |
|
ronnyponny
Elev |
Nej hörni nu tror jag att jag går och knyter mig!! Det blev en kort men trevlig vistelse för min del!
21 dec, 2012 23:37 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Wilhelm, svar ja. Jag sitter typ irl och bah ''Hej. Jag heter Frida. Jag är töntig. Jag har bra internet-vänner. Hejdå.'' Typ så exakt så! haha men alltså ingen jag vet är typ potterhead Det är det värsta som finns. Ingen annan gillar heller THG. Eller inte på samma sätt som mig, jag sitter typ och gråter över mina otp's och alla bah ..... jaa... haha har du någon rolig i thg då? Rolig? Vadå? Hahaha.. eller oj känner mig sjukt korkad tänkte vidare på pairings hahaha Hahah jahaa. Min främsta, absoluta ship är Clato. Annars är jag för Peeniss Everlark(yep, shipping-namnet är så.) och Fannie Cresdair. VAD ÄR DET MED SUZANNE COLLINS OCH HENNES PAR?! SHIPPINGNAMNEN BLIR OLÄMPLIGA 21 dec, 2012 23:37 |
|
Tuggrus
Elev |
Finns det något riktigt pinsamt du gör hemma.. som en barnslig vana typ?
MUMS! 21 dec, 2012 23:37 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen