ÖREBRO TRÄF
Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Haha, men det gör inget
Ja, jag tror jag vill se i 3d, men kanske inte, eller kan jag ju kolla sen här, fast här går det inte i 3d. Aa, jag vet inte, ni får bestämma. ![]()
31 maj, 2011 16:36 |
|
EMELESEL
Elev |
Verkar coolt med 3d. Men jag har av erfarenhet blivit lite skraj för acionfilmer med 3d, det kan vara väldigt scerry när man väl är där..
31 maj, 2011 16:38 |
|
jan
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Verkar coolt med 3d. Men jag har av erfarenhet blivit lite skraj för acionfilmer med 3d, det kan vara väldigt scerry när man väl är där.. sätt dig brevid någon kille för uttom mig då tack j hehe Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
31 maj, 2011 16:40 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av jan: Skrivet av EMELESEL: Verkar coolt med 3d. Men jag har av erfarenhet blivit lite skraj för acionfilmer med 3d, det kan vara väldigt scerry när man väl är där.. sätt dig brevid någon kille för uttom mig då tack j hehe haha lol XD Jag tycker det är scary med själva träffen när man väl är där o_o jag kommer börja skaka...och fnissa ihjäl mig X) ![]()
31 maj, 2011 16:43 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
vi träffas på resecentrum va??
31 maj, 2011 17:58 |
|
Knizzlare
Elev |
31 maj, 2011 18:01 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
bra då vet jag 31 maj, 2011 18:03 |
|
Katla
Elev |
Jag vill se i 2D....Om det är första gången jag ser den det vill säga. Annars ser jag den gärna i 3D.
♏︎ 31 maj, 2011 21:10 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Katla: Jag vill se i 2D....Om det är första gången jag ser den det vill säga. Annars ser jag den gärna i 3D. Ja, om den typ kommer hit tidigare, då kan vi väl gå på den i 2d(inte för att det finns nåt annat att välja på häär men men...)? ![]()
31 maj, 2011 21:16 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Katla: Jag vill se i 2D....Om det är första gången jag ser den det vill säga. Annars ser jag den gärna i 3D. Ja, om den typ kommer hit tidigare, då kan vi väl gå på den i 2d(inte för att det finns nåt annat att välja på häär men men...)? Öh, tror du verkligen den kommer hit tidigare? Pfft. ♏︎ 31 maj, 2011 21:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen