Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Celebikai: ![]() (varför hatar du alltid på blaine? ;__; Har sett andra säsongen + några avsnitt av säsong 3, ser inga fel med honom) He's an ass! Alltså, han är irriterande rent allmänt, är drottningen av dubbelmoral and uuuugh. I can't stand the bastard. ![]()
5 jan, 2012 18:04 |
|
Celebikai
Elev |
5 jan, 2012 18:26 |
|
childhoodlight
Elev |
5 jan, 2012 18:27 |
|
Celebikai
Elev |
5 jan, 2012 18:32 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Celebikai: ^ Finn är drottningen av dubbelmoral .-. Finn är kungen av dubbelmoral. Blaine är drotting av dubbelmoral och kung av shittiness. OCH JASMIN VAD SKREV DU VAD SKREV HON?? ![]()
5 jan, 2012 18:39 |
|
childhoodlight
Elev |
^ Hon har skrivit på sin tumblr att hon inte vill att man ska skriva öppet om vad hon har svarat, men jag typ tackade för all inspiration och skrev en personlig sak och hon svarade värsta personligt omg!!!!!!!!11 I THINK I'M GOING TO DIE
5 jan, 2012 18:41 |
|
hyperion
Elev |
5 jan, 2012 18:43 |
|
childhoodlight
Elev |
5 jan, 2012 18:45 |
|
Borttagen
|
Vad heter hennes tumblr?
5 jan, 2012 19:18 |
|
childhoodlight
Elev |
5 jan, 2012 19:19 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen