GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
Skrivet av Cindy: Typ jag också, eller jag lyssnar på ljudet av TV:n för att min bror tittar på den xP Haha, okej. xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: God morning! Hur länge sover ni på morgonen? Jag sover olika, och i dag till ungefär nu Morgon! Jag brukar oftast sova till 11 eller 12, men idag vaknade jag 9... (Finsk tid) Är du i finland? Jag har bara varit där en gång när jag var liten,träffat släckten. (Min mormor har 15 eller 11 syskon, men nu lever bara 9 av dom) Jag bor här.... Oturligt nog. ![]()
8 aug, 2012 09:46 |
|
Cindy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vilket är erat favoritnöjesfält? 1.Liseberg X. Gröna lund 2. Axels nöjesfelt (Eller vad det nu heter 3. Legoland K. Annat Jag tycker X K. Leksands sommarland (om det gills) annars X För jag har inte varit på något annat xD
8 aug, 2012 09:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av Cindy: Typ jag också, eller jag lyssnar på ljudet av TV:n för att min bror tittar på den xP Haha, okej. xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: God morning! Hur länge sover ni på morgonen? Jag sover olika, och i dag till ungefär nu Morgon! Jag brukar oftast sova till 11 eller 12, men idag vaknade jag 9... (Finsk tid) Är du i finland? Jag har bara varit där en gång när jag var liten,träffat släckten. (Min mormor har 15 eller 11 syskon, men nu lever bara 9 av dom) Jag bor här.... Oturligt nog. Coolt! Är det fint väder hos dig? Är det mycket mygg? Åh, finskt godis är mycket godare än svenskt... min mormor och morfar brukar ta med sig finskt godis hem ibland...Mmm... 8 aug, 2012 09:48 |
|
Lills
Elev |
Klara Weasley
Just nu är det rätt så soligt, fast det blåser. Men när jag vaknade så regnade fast det var soligt. Haha, det vet jag inte. Jag har inte ätit svenskt godis på länge. ![]()
8 aug, 2012 09:50 |
|
Borttagen
|
Mojjon
8 aug, 2012 09:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Klara Weasley Just nu är det rätt så soligt, fast det blåser. Men när jag vaknade så regnade fast det var soligt. Haha, det vet jag inte. Jag har inte ätit svenskt godis på länge. Okej, jag gillar bäst en slags lakris med en tiger på förpackningen, och en choklad som jag inte kommer ihåg vad den heter 8 aug, 2012 09:54 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Klara Weasley Just nu är det rätt så soligt, fast det blåser. Men när jag vaknade så regnade fast det var soligt. Haha, det vet jag inte. Jag har inte ätit svenskt godis på länge. Okej, jag gillar bäst en slags lakris med en tiger på förpackningen, och en choklad som jag inte kommer ihåg vad den heter Den har jag aldrig hört om... ^^ Själv ÄLSKAR JAG daimchoklad (Choklad platta) ♥ ![]()
8 aug, 2012 09:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Klara Weasley Just nu är det rätt så soligt, fast det blåser. Men när jag vaknade så regnade fast det var soligt. Haha, det vet jag inte. Jag har inte ätit svenskt godis på länge. Okej, jag gillar bäst en slags lakris med en tiger på förpackningen, och en choklad som jag inte kommer ihåg vad den heter Den har jag aldrig hört om... ^^ Själv ÄLSKAR JAG daimchoklad (Choklad platta) ♥ Mmm, jag med!! 8 aug, 2012 09:59 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Klara Weasley Just nu är det rätt så soligt, fast det blåser. Men när jag vaknade så regnade fast det var soligt. Haha, det vet jag inte. Jag har inte ätit svenskt godis på länge. Okej, jag gillar bäst en slags lakris med en tiger på förpackningen, och en choklad som jag inte kommer ihåg vad den heter Den har jag aldrig hört om... ^^ Själv ÄLSKAR JAG daimchoklad (Choklad platta) ♥ Mmm, jag med!! Om jag börjar äta det kan jag inte sluta. o.o ![]()
8 aug, 2012 10:02 |
|
Borttagen
|
Jag blev tvingad att gå upp kl 8.45 typ
8 aug, 2012 10:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen