Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
RON
8 aug, 2012 01:45 |
|
Patronuslight
Elev |
Självklart ja!
EXPECTO PATRONUM!!!!!!!!!!!! 8 aug, 2012 13:49 |
|
Lisen563
Elev |
ja
8 aug, 2012 13:50 |
|
amanda1104
Elev |
Ja...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 8 aug, 2012 13:53 |
|
kaptän grov hongel
Elev |
vad är det med ron
9 aug, 2012 19:17 |
|
Borttagen
|
Vem är din favorit i Weaslyfamiljen?
1: Ron 2: Ginny 3: Percy 4: Fred/ George 5: Bill 6: Charlie 7: Molly 8: Arthur 9 aug, 2012 22:12 |
|
Borttagen
|
9/8
4 9 aug, 2012 22:39 |
|
Borttagen
|
Hmm ALLA
9 aug, 2012 23:25 |
|
MystiqueRed
Elev |
4 ffs!
9 aug, 2012 23:27 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Usch så svårt! Jag tycker väldigt mycket om de flesta! Jag tror att jag kan rangordna dem i denna ordning från mest älskad och neråt. De som saknas i listan är kul de med (utom Percy) med inte lika kul som dessa:Vem är din favorit i Weaslyfamiljen? 1: Ron 2: Ginny 3: Percy 4: Fred/ George 5: Bill 6: Charlie 7: Molly 8: Arthur 1: Ron 4: Fred/ George 2: Ginny 7: Molly 5: Bill Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 9 aug, 2012 23:28 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen