myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bellow
Elev |
verkar as kul, men jag får vänta.. x)
Join The Dark Side. NOW! ♆ 14 mar, 2012 21:33 |
|
Solkatten
Elev |
Mitt mail har fortfarande inte kommit
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 mar, 2012 23:11 |
|
cirklar
Elev |
14 mar, 2012 23:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av cirklar: Har du testat så att din e-mailadress funkar på http://www.myhogwarts.co.uk/beta ? Hur gör man? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 mar, 2012 00:56 |
|
Pumpkin99
Elev |
15 mar, 2012 05:02 |
|
Solkatten
Elev |
I juni/juli har jag för mig.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 mar, 2012 07:21 |
|
si_tonks
Elev |
15 mar, 2012 08:09 |
|
Solkatten
Elev |
Åh! Varför kommer det aldrig? ;_; Komsikomsi, uggla.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 mar, 2012 08:29 |
|
cirklar
Elev |
Skrivet av Solkatten: Du skriver in din e-postadress i "Email Tester" för att se om din e-postadress kan ta emot mejl från myHogwarts.Skrivet av cirklar: Har du testat så att din e-mailadress funkar på http://www.myhogwarts.co.uk/beta ? Hur gör man? Mejlet kan också ha hamnat bland din skräppost, så kolla där om du inte har gjort det redan. Jag har för mig att den kommer upp klockan fem
15 mar, 2012 14:05 |
|
si_tonks
Elev |
15 mar, 2012 16:08 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen