The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
HAHAHAHAH! U made my day! Jag *Bläddrar ner på sidan* Lalalala. Jag *Hoppar till och får en skrattattack när jag ser de Gigantiska bokstäverna* 28 dec, 2011 19:09 |
|
Bellow
Elev |
haha! ^^ blev lite förvirrad x)
Join The Dark Side. NOW! ♆ 28 dec, 2011 19:11
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-28 kl. 19:12
|
|
Minidjuret
Elev |
28 dec, 2011 19:12 |
|
Borttagen
|
Stora?
28 dec, 2011 19:18
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-28 kl. 19:22
|
|
Bellow
Elev |
haha, xd
kan du skriva med lite större bokstäver? ^^ Join The Dark Side. NOW! ♆ 28 dec, 2011 19:19 |
|
Borttagen
|
a
28 dec, 2011 19:20 |
|
Minidjuret
Elev |
HOLY SHIT!!! HAHAAHAHAHAHAH! Jag dör XD
28 dec, 2011 19:22 |
|
Twix
Elev |
Allebasi_reserv: Det där kanske var liiite överdrivet?
28 dec, 2011 19:23 |
|
Borttagen
|
nop 28 dec, 2011 19:23 |
|
Minidjuret
Elev |
Person sätter sig ner vid bordet och tar upp sina bestick. Upptäcker att den bara ha två knivar*
- Knivig situation, hörru! JAG DÖR TWIX!!! HAHAHAHAHAH 28 dec, 2011 19:24 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen