ERKÄNN!
Forum > Quidditchplanen > ERKÄNN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag fick VG i kemin, förvånansvärt nog! ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 16:58 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag kollar på komedi nu
ERKÄNN!! 10 jan, 2011 16:59 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag såg Pulse med linnissocoollike igår.. men filmen stoppades. Och det var as-jävla-läskigt. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 17:01
Detta inlägg ändrades senast 2011-01-10 kl. 17:05
|
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag kollade på buffy the vampire slayer innan idag
Erkänn! 10 jan, 2011 17:03 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag åt på Max igår och det var asgott. Lyxshake mumma! ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 17:05 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag blev glad när jag fick veta att Elin var tvungen att vara i skolan idag
Erkänn! 10 jan, 2011 17:06 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag inte hade skola idag. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 17:21 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag inte heller hade skola idag!
ERKÄNN! 10 jan, 2011 17:49 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag troligtvis börjar terminen med biologi. Suck... ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 17:52 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att "Another year ends" från GOF är rysningsframkallande.
ERKÄNN! 10 jan, 2011 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen