Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
9 jan, 2012 06:53 |
|
hyperion
Elev |
9 jan, 2012 20:34 |
|
Solkatten
Elev |
Jag skulle vilja prova att andas in helium någon gång xD Haha, det verkar skit kul. Chipmunks röst
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jan, 2012 20:35 |
|
Alice...
Elev |
9 jan, 2012 20:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag gjorde det en gång. Det var inte så kul som jag trodde och jag fick ont i halsen... Fast det är ju kul att testa så klart^^Jag skulle vilja prova att andas in helium någon gång xD Haha, det verkar skit kul. Chipmunks röst 9 jan, 2012 20:43 |
|
Alice...
Elev |
9 jan, 2012 20:44 |
|
Borttagen
|
hello people? c:
9 jan, 2012 20:45 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag gjorde det en gång. Det var inte så kul som jag trodde och jag fick ont i halsen... Fast det är ju kul att testa så klart^^ Jag skulle vilja prova att andas in helium någon gång xD Haha, det verkar skit kul. Chipmunks röst Har faktiskt andats in det ganska många gånger Men det är åzum! Det finns helium i balonger som flyger av sig själva (Eller hur man nu förklarar c Skrivet av Borttagen: hello people? c: Hellu! ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 9 jan, 2012 20:51 |
|
Annikz
Elev |
9 jan, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Hallu!
9 jan, 2012 21:16 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen