Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Du märker att du är HP-skadad när...

Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...

1 2 3 ... 816 817 818 ... 1050 1051 1052
Användare Inlägg
Lova223
Elev

Avatar


När man döper sin häst till Nimbus 2000 och kallar han för kvasten 8D

12 aug, 2015 16:23

Lywon Black
Elev

Avatar


När jag kommer på ett eget sätt att spela quidditch på och får stickor över hela mig av mina *host host* vackra kvastar. Oh har dessutom lurat med hela familjen då

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fpicasion.com%2Fgl%2F80%2F5438.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F46878531%2Flarge.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lodab0U3Zx1qcs1oco1_500.gif

13 aug, 2015 16:14

LauraTree
Elev

Avatar


Jag har drömt Harry Potter-drömmar fyra av de senaste sju nätterna! Ena gången flög jag på en kvast, fast den var lite långsam så jag var mest irriterad på kvasten och njöt inte av flygturen riktigt...En annan var jätterolig, McGonagall berättade om några pranks Marodörerna gjort under sin tid på Hogwarts, tyvärr minns jag dem inte längre xD

______________________________________________

Min lillebror visste inte vad "kasta gris" var och jag tyckte det var onödigt att säga att det hette "kasta gris" så jag sade att nu ska vi spela "kasta hippogriff", senare blev det "kasta pixie"

13 aug, 2015 17:11

Elinaey
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Jag har drömt Harry Potter-drömmar fyra av de senaste sju nätterna! Ena gången flög jag på en kvast, fast den var lite långsam så jag var mest irriterad på kvasten och njöt inte av flygturen riktigt...En annan var jätterolig, McGonagall berättade om några pranks Marodörerna gjort under sin tid på Hogwarts, tyvärr minns jag dem inte längre xD

______________________________________________

Min lillebror visste inte vad "kasta gris" var och jag tyckte det var onödigt att säga att det hette "kasta gris" så jag sade att nu ska vi spela "kasta hippogriff", senare blev det "kasta pixie"



Jag drömde häromdagen att jag dödade Voldemort med hjälp av ett memory... Logic

13 aug, 2015 22:08

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Elinaey:
Skrivet av LauraTree:
Jag har drömt Harry Potter-drömmar fyra av de senaste sju nätterna! Ena gången flög jag på en kvast, fast den var lite långsam så jag var mest irriterad på kvasten och njöt inte av flygturen riktigt...En annan var jätterolig, McGonagall berättade om några pranks Marodörerna gjort under sin tid på Hogwarts, tyvärr minns jag dem inte längre xD

______________________________________________

Min lillebror visste inte vad "kasta gris" var och jag tyckte det var onödigt att säga att det hette "kasta gris" så jag sade att nu ska vi spela "kasta hippogriff", senare blev det "kasta pixie"



Jag drömde häromdagen att jag dödade Voldemort med hjälp av ett memory... Logic
Haha bravo! (Y)

14 aug, 2015 07:24

Borttagen

Avatar

+2


När man sjunger på Harry Potter signaturmelodi i sömnen.

14 aug, 2015 07:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
När man sjunger på Harry Potter signaturmelodi i sömnen.


Haha!! xD

14 aug, 2015 17:35

taggsvansen02
Elev

Avatar


Man vet att man är mugglisskadad när man ttjänar 10 poäng till elevhemmet och när man såg det så började jag skrika och göra skitkonstiga ljud, hoppar upp och ner i soffan och kan nte fatta det!

14 aug, 2015 22:09

Ester Potter 04
Elev

Avatar

+1


När det inte räcker med att man tänker på Harry Potter 90% av sin vakna tid utan man dessutom drömmer om det.

Och när man blir jätte exalterad över att en person i klassen har initialerna J.K.R!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc09.deviantart.net%2Ffs70%2Ff%2F2012%2F022%2F4%2F2%2Fonce_a_potterhead_always_a_potterhead_by_slyffinclawpuff-d4n8cvr.jpg

14 aug, 2015 22:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ester Potter 04:
När det inte räcker med att man tänker på Harry Potter 90% av sin vakna tid utan man dessutom drömmer om det.

Och när man blir jätte exalterad över att en person i klassen har initialerna J.K.R!


WOW!! DU MÅSTE BÖRJA KALLA HAN/HON FÖR ROWLING!!

16 aug, 2015 08:32

1 2 3 ... 816 817 818 ... 1050 1051 1052

Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...

Du får inte svara på den här tråden.