Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lova223
Elev |
När man döper sin häst till Nimbus 2000 och kallar han för kvasten 8D
12 aug, 2015 16:23 |
|
Lywon Black
Elev |
När jag kommer på ett eget sätt att spela quidditch på och får stickor över hela mig av mina *host host* vackra kvastar. Oh har dessutom lurat med hela familjen då
13 aug, 2015 16:14 |
|
LauraTree
Elev |
Jag har drömt Harry Potter-drömmar fyra av de senaste sju nätterna! Ena gången flög jag på en kvast, fast den var lite långsam så jag var mest irriterad på kvasten och njöt inte av flygturen riktigt...En annan var jätterolig, McGonagall berättade om några pranks Marodörerna gjort under sin tid på Hogwarts, tyvärr minns jag dem inte längre xD
______________________________________________ Min lillebror visste inte vad "kasta gris" var och jag tyckte det var onödigt att säga att det hette "kasta gris" så jag sade att nu ska vi spela "kasta hippogriff", senare blev det "kasta pixie" 13 aug, 2015 17:11 |
|
Elinaey
Elev |
Skrivet av LauraTree: Jag har drömt Harry Potter-drömmar fyra av de senaste sju nätterna! Ena gången flög jag på en kvast, fast den var lite långsam så jag var mest irriterad på kvasten och njöt inte av flygturen riktigt...En annan var jätterolig, McGonagall berättade om några pranks Marodörerna gjort under sin tid på Hogwarts, tyvärr minns jag dem inte längre xD ______________________________________________ Min lillebror visste inte vad "kasta gris" var och jag tyckte det var onödigt att säga att det hette "kasta gris" så jag sade att nu ska vi spela "kasta hippogriff", senare blev det "kasta pixie" Jag drömde häromdagen att jag dödade Voldemort med hjälp av ett memory... Logic 13 aug, 2015 22:08 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Elinaey: Haha bravo! (Y) Skrivet av LauraTree: Jag har drömt Harry Potter-drömmar fyra av de senaste sju nätterna! Ena gången flög jag på en kvast, fast den var lite långsam så jag var mest irriterad på kvasten och njöt inte av flygturen riktigt...En annan var jätterolig, McGonagall berättade om några pranks Marodörerna gjort under sin tid på Hogwarts, tyvärr minns jag dem inte längre xD ______________________________________________ Min lillebror visste inte vad "kasta gris" var och jag tyckte det var onödigt att säga att det hette "kasta gris" så jag sade att nu ska vi spela "kasta hippogriff", senare blev det "kasta pixie" Jag drömde häromdagen att jag dödade Voldemort med hjälp av ett memory... Logic 14 aug, 2015 07:24 |
|
Borttagen
|
När man sjunger på Harry Potter signaturmelodi i sömnen.
14 aug, 2015 07:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: När man sjunger på Harry Potter signaturmelodi i sömnen. Haha!! xD 14 aug, 2015 17:35 |
|
taggsvansen02
Elev |
Man vet att man är mugglisskadad när man ttjänar 10 poäng till elevhemmet och när man såg det så började jag skrika och göra skitkonstiga ljud, hoppar upp och ner i soffan och kan nte fatta det!
14 aug, 2015 22:09 |
|
Ester Potter 04
Elev |
När det inte räcker med att man tänker på Harry Potter 90% av sin vakna tid utan man dessutom drömmer om det.
Och när man blir jätte exalterad över att en person i klassen har initialerna J.K.R!
14 aug, 2015 22:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ester Potter 04: När det inte räcker med att man tänker på Harry Potter 90% av sin vakna tid utan man dessutom drömmer om det. Och när man blir jätte exalterad över att en person i klassen har initialerna J.K.R! WOW!! DU MÅSTE BÖRJA KALLA HAN/HON FÖR ROWLING!! 16 aug, 2015 08:32 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen