One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks-nea1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Om inte de så får du hitta insperation från någon annan för nu är mitt huvud tomt Skrivet av Tonks-nea1: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Tonks-nea1: Jag så en väldigt sött blond kille sitta ensam på en Nandos resturang så jag tänkte sätt mig vid han för han såg så ensam ut........ Huvudpersonen ska vara en tjej men hon vet liksom redan vilka dem är. Efter att ha varit på en av killarnas konsert så skulle jag ta ett foto med killarna och mig. Jag gick in till killarna med en stort leende för att jag var så nära dom. Jag stälde mig imitten och harry och Niall stod brevid mig. När jag skulle gå så sa "(Någon av killarna)" vänta du glömde något, "(en av killarna)" ger dig en lapp med ett nummer på. Hm, kanske. :>
3 nov, 2012 16:44 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Tonks-nea1: Skrivet av Solkatten: Om inte de så får du hitta insperation från någon annan för nu är mitt huvud tomt Skrivet av Tonks-nea1: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Tonks-nea1: Jag så en väldigt sött blond kille sitta ensam på en Nandos resturang så jag tänkte sätt mig vid han för han såg så ensam ut........ Huvudpersonen ska vara en tjej men hon vet liksom redan vilka dem är. Efter att ha varit på en av killarnas konsert så skulle jag ta ett foto med killarna och mig. Jag gick in till killarna med en stort leende för att jag var så nära dom. Jag stälde mig imitten och harry och Niall stod brevid mig. När jag skulle gå så sa "(Någon av killarna)" vänta du glömde något, "(en av killarna)" ger dig en lapp med ett nummer på. Hm, kanske. :> Men tack för förslaget. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 nov, 2012 16:45 |
|
Borttagen
|
Whut? Var det inte först 17:e och sedan 13:e istället? XD Jag hänger inte med i svängarna OwO 3 nov, 2012 16:48 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag trodde det.. För det satt uppe affisher i stan där det stod 9 nov ^.^Whut? Var det inte först 17:e och sedan 13:e istället? XD Jag hänger inte med i svängarna OwO ;; ![]()
3 nov, 2012 16:49 |
|
Tonks-nea1
Elev |
Skrivet av Miss_Green: jag har förbeställt på cdon och där står det också den 9 nov. Det är tidigare än i både USA och UKSkrivet av Borttagen: Jag trodde det.. För det satt uppe affisher i stan där det stod 9 nov ^.^ Whut? Var det inte först 17:e och sedan 13:e istället? XD Jag hänger inte med i svängarna OwO
3 nov, 2012 16:49 |
|
Solkatten
Elev |
På fredag nästa vecka alltså. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 nov, 2012 16:50 |
|
Tonks-nea1
Elev |
3 nov, 2012 16:51 |
|
Pixie
Elev |
3 nov, 2012 16:56 |
|
Tonks-nea1
Elev |
3 nov, 2012 16:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Jag trodde det.. För det satt uppe affisher i stan där det stod 9 nov ^.^ Whut? Var det inte först 17:e och sedan 13:e istället? XD Jag hänger inte med i svängarna OwO Jahaa ^^ Här i Finland ser man inte skymten av 1D :c Bara om man går in i en musikaffär och söker efter skivan 3 nov, 2012 17:08 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen