@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ms.Markus
Elev |
20 okt, 2012 01:24 |
|
Regulus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Glömd er.... Skrivet av Katla: Jag tröstdricker te för jag var inte med i Regulus' friday follow forever sob sob maybe.. one.. day... jag var inte heller med ok Ok OK I THOUGHT WE WERE FRIENDS JOEL!!!!11!!!one!! fast jag var på LoonyMes follow friday nyhahah
20 okt, 2012 08:12 |
|
Borttagen
|
20 okt, 2012 09:16 |
|
ronnyponny
Elev |
20 okt, 2012 09:19 |
|
Borttagen
|
nejmen snälla låt mig leva ♥ 20 okt, 2012 09:24 |
|
joel9324
Elev |
20 okt, 2012 09:55 |
|
HannaPanna
Elev |
20 okt, 2012 09:55 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: It's so wrong, and you know it! ♥ Nej, det är så rätt som det kan bli Nej du! ♥ Du är bäst, okok? Nej, du. PUNKT! ♥ Åh, nej! det är du och du vet det! ♥ Nej, det är ju tvärtom juue ♥ Såå wrong... :c So true ♥ Jag hatar verkligen när folk ljuger! Borde du inte ha lärt dig det nu? O.O Då borde du verkligen hata det du gör nu ;' Men jag ljuger ju inte! o.o ♥ Gör du ju visst det! ;' Okej vi kör väl såhär då! Jag är roligast och du är bästigast ok= Okej ♥ (fast du är ju ändå bäst) HannaPanna- ♥
20 okt, 2012 09:58 |
|
DarkBells
Elev |
20 okt, 2012 10:06 |
|
MissFniss
Elev |
20 okt, 2012 10:06 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen