Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Prue: Aa jag tittar inte på ESC. Det kanska är därför jag inte har hört om dem Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Haha. Inte att det sa mig så mycket men tack ändå^^ Sjunger de eller? Jag tror jag googlar dem Skrivet av Borttagen: Förlåt att jag är obildad men vem är Jedward? :3 *Villka These guys; De är ganska VÄLDIGT kända :s Inte jättekända, faktiskt.. Det beror nog på vad man lyssnar på för musik annars eller hur uppmärksam man är i t.ex ESC osv^^ De var duktiga på att sjunga fast det är inte riktigt min stil av musik 9 jan, 2012 00:06 |
|
Jac
Elev |
9 jan, 2012 00:25 |
|
Sovsvampen
Elev |
9 jan, 2012 00:59 |
|
Jac
Elev |
9 jan, 2012 01:03 |
|
Alice...
Elev |
9 jan, 2012 01:05 |
|
Borttagen
|
Jag vill prata med någon... Är det nån som vill prata?
Skicka mugglepost! ![]() 9 jan, 2012 01:05 |
|
Knizzlare
Elev |
Hejsan alla nattugglor, jag behöver hjälp, fort.
Min storebror fyller snart 17 år och jag har inte skaffat en present!! D: Har någon något tips på nåt man kan göra själv eller något som kostar typ, högst 150 kronor? Tipsa gärna som sidor också som typ coolstuff ![]()
9 jan, 2012 01:33 |
|
Borttagen
|
Jag är fett översocial här guys, uggla mig någon?
9 jan, 2012 01:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: Hejsan alla nattugglor, jag behöver hjälp, fort. Min storebror fyller snart 17 år och jag har inte skaffat en present!! D: Har någon något tips på nåt man kan göra själv eller något som kostar typ, högst 150 kronor? Tipsa gärna som sidor också som typ coolstuff Vad gillar han? Btw, någon som vågar skicka en uggla? 9 jan, 2012 01:58 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Hejsan alla nattugglor, jag behöver hjälp, fort. Min storebror fyller snart 17 år och jag har inte skaffat en present!! D: Har någon något tips på nåt man kan göra själv eller något som kostar typ, högst 150 kronor? Tipsa gärna som sidor också som typ coolstuff Vad gillar han? Btw, någon som vågar skicka en uggla? Ööh, typ, spel xD ![]()
9 jan, 2012 02:03 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen