One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Åh, vill börja skriva min 1D fanfic men vet inte riktigt hur jag ska börja.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 nov, 2012 16:33 |
|
Tonks-nea1
Elev |
Jag så en väldigt sött blond kille sitta ensam på en Nandos resturang så jag tänkte sätt mig vid han för han såg så ensam ut........
3 nov, 2012 16:34 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Tonks-nea1: Jag så en väldigt sött blond kille sitta ensam på en Nandos resturang så jag tänkte sätt mig vid han för han såg så ensam ut........ Huvudpersonen ska vara en tjej men hon vet liksom redan vilka dem är. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 nov, 2012 16:35 |
|
Miss_Green
Elev |
Gud, när jag ska till England, vilket är om ungefär 20 dagar ^^, då ska vi kanske äta på Nandos
;; ![]()
3 nov, 2012 16:36
Detta inlägg ändrades senast 2012-11- 4 kl. 10:08
|
|
Borttagen
|
Herregud, hela albumet finns att ladda ner olagligt (på en hemsida där man måste ha medlemskap för en viss summa månaden) o_O
Och över hela tumblr finns en massa previews... 3 nov, 2012 16:39 |
|
Solkatten
Elev |
När släpps albumet?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 nov, 2012 16:41 |
|
Miss_Green
Elev |
3 nov, 2012 16:42 |
|
Tonks-nea1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Tonks-nea1: Jag så en väldigt sött blond kille sitta ensam på en Nandos resturang så jag tänkte sätt mig vid han för han såg så ensam ut........ Huvudpersonen ska vara en tjej men hon vet liksom redan vilka dem är. Efter att ha varit på en av killarnas konsert så skulle jag ta ett foto med killarna och mig. Jag gick in till killarna med en stort leende för att jag var så nära dom. Jag stälde mig imitten och harry och Niall stod brevid mig. När jag skulle gå så sa "(Någon av killarna)" vänta du glömde något, "(en av killarna)" ger dig en lapp med ett nummer på.
3 nov, 2012 16:42 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Tonks-nea1: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Tonks-nea1: Jag så en väldigt sött blond kille sitta ensam på en Nandos resturang så jag tänkte sätt mig vid han för han såg så ensam ut........ Huvudpersonen ska vara en tjej men hon vet liksom redan vilka dem är. Efter att ha varit på en av killarnas konsert så skulle jag ta ett foto med killarna och mig. Jag gick in till killarna med en stort leende för att jag var så nära dom. Jag stälde mig imitten och harry och Niall stod brevid mig. När jag skulle gå så sa "(Någon av killarna)" vänta du glömde något, "(en av killarna)" ger dig en lapp med ett nummer på. Hm, kanske. :> "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 nov, 2012 16:43 |
|
Miss_Green
Elev |
3 nov, 2012 16:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen