@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Neeyum: Skrivet av Pixie: hej just nu vill jag krama vilma för att du kaxade upp dej mot jesper like a boss. Neeyum ♥ hihi jag vann i slutet lol let me love you♥ let me love you ♥ ♥ ♥ let me love YOU♥♥ 19 okt, 2012 23:20 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av Pixie: Skrivet av Neeyum: Skrivet av Pixie: hej just nu vill jag krama vilma för att du kaxade upp dej mot jesper like a boss. Neeyum ♥ hihi jag vann i slutet lol let me love you♥ let me love you ♥ ♥ ♥ let me love YOU♥♥ ah älskar dig så du vet vill träffa dig juuee
19 okt, 2012 23:21 |
|
scarhead
Lärare |
19 okt, 2012 23:22 |
|
Neeyum
Elev |
19 okt, 2012 23:23 |
|
Solkatten
Elev |
Fan vad skönt det ska bli att få sova ut imorgon. Har längtat. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 okt, 2012 23:28 |
|
Twix
Elev |
GE MIG MER JUL MUGGLISTER
JAG VILL HA JUL NUUU Jag vill ha pyntade skyltfönster, chokladkalendrar, få lyssna & sjunga på jullåtar utan att folk tycker man är knäpp i bollen, julgranar, prinskorv och delikatesspotatisar, julklappar, snö & JUL JUL JUL Varför är det bara oktober? pruttkorv 19 okt, 2012 23:33 |
|
Katla
Elev |
.. wait a minute? what's this about pls let me know guise ♏︎ 19 okt, 2012 23:34 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Twix: GE MIG MER JUL MUGGLISTER JAG VILL HA JUL NUUU Jag vill ha pyntade skyltfönster, chokladkalendrar, få lyssna & sjunga på jullåtar utan att folk tycker man är knäpp i bollen, julgranar, prinskorv och delikatesspotatisar, julklappar, snö & JUL JUL JUL Varför är det bara oktober? pruttkorv CHRISTMAS! ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 okt, 2012 23:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Nej, de gräver på kvarteret och har tydligen grävt sönder någonting...Skrivet av Borttagen: Vi har inte vatten, och jag är törstig D: Ni har inte vatten?.... 19 okt, 2012 23:41 |
|
Pixie
Elev |
well well people
nu får ni gärna skicka random tumblr brev till mig JAG HAR TRÅKIGT OCH MUGGLIS SEGAR
19 okt, 2012 23:43 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen