Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice...
Elev |
8 jan, 2012 23:47 |
|
Prue
Elev |
Lyssnar på musik, dricker te och väntar spänt på att någon ska skriva i Jedward tråden så att jag kan skriva xD haha. Det är väl typ det.
8 jan, 2012 23:49 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Prue: Lyssnar på musik, dricker te och väntar spänt på att någon ska skriva i Jedward tråden så att jag kan skriva xD haha. Det är väl typ det. Är du ett Jedward fan?
8 jan, 2012 23:51 |
|
Borttagen
|
Förlåt att jag är obildad men vem är Jedward? :3
8 jan, 2012 23:53 |
|
Alice...
Elev |
8 jan, 2012 23:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Haha. Inte att det sa mig så mycket men tack ändå^^ Sjunger de eller? Jag tror jag googlar dem Skrivet av Borttagen: Förlåt att jag är obildad men vem är Jedward? :3 *Villka These guys; 8 jan, 2012 23:56 |
|
Prue
Elev |
Skrivet av Alice...: Skrivet av Prue: Lyssnar på musik, dricker te och väntar spänt på att någon ska skriva i Jedward tråden så att jag kan skriva xD haha. Det är väl typ det. Är du ett Jedward fan? Yes 8 jan, 2012 23:56 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Haha. Inte att det sa mig så mycket men tack ändå^^ Sjunger de eller? Jag tror jag googlar dem Skrivet av Borttagen: Förlåt att jag är obildad men vem är Jedward? :3 *Villka These guys; De är ganska VÄLDIGT kända :s
8 jan, 2012 23:58 |
|
Prue
Elev |
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Haha. Inte att det sa mig så mycket men tack ändå^^ Sjunger de eller? Jag tror jag googlar dem Skrivet av Borttagen: Förlåt att jag är obildad men vem är Jedward? :3 *Villka These guys; De är ganska VÄLDIGT kända :s Inte jättekända, faktiskt.. Det beror nog på vad man lyssnar på för musik annars eller hur uppmärksam man är i t.ex ESC osv^^ 8 jan, 2012 23:59 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Prue: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Haha. Inte att det sa mig så mycket men tack ändå^^ Sjunger de eller? Jag tror jag googlar dem Skrivet av Borttagen: Förlåt att jag är obildad men vem är Jedward? :3 *Villka These guys; De är ganska VÄLDIGT kända :s Inte jättekända, faktiskt.. Det beror nog på vad man lyssnar på för musik annars eller hur uppmärksam man är i t.ex ESC osv^^ jo men de är väldigt kända, jag lyssnar inte på så mkt pop elr är ett stort fan, men aja
9 jan, 2012 00:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen