@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice...
Elev |
BEST THING EVER!
http://www.bbc.co.uk/doctorwho/games/graske/geoip/host.shtml TRAVEL WITH THE DOCTOR!
19 okt, 2012 20:41 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Alice...: DOCTOR WHO FANS LITSEN UP! I stockholm den 3 nov så är det DUCTOR WHO KVÄLL PÅ SF-BOKHANDEL!!! OMG YEAH SÅ VILKA KOMMER?? Jag är i London då ughhhhhhh ![]()
19 okt, 2012 20:47 |
|
scarhead
Lärare |
Just när man ska skriva ner alla sina ships glömmer man bort allt man shippar
... och jag shippar allt allt typ suddigum och penna 19 okt, 2012 20:48 |
|
Borttagen
|
Har precis skypat med underbaraste -Patronus- och klonken
Skrivet av Borttagen: Jag vill skypa. NU. Kom och skypa med mig, någon. Snälla! MIG VIIIL 19 okt, 2012 20:50 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av scarhead: Just när man ska skriva ner alla sina ships glömmer man bort allt man shippar ... och jag shippar allt allt typ suddigum och penna inte jag some suddigummin likes other suddigummin ♥ ♏︎ 19 okt, 2012 20:52 |
|
Margaret
Elev |
Jag tycker att alla ska se på Skavlan på SVT om tio minuter, för då kommer Yohio att vara med. Vissa kommer förmodligen tycka det är helskumt, men alla som har någon aning om Visual kei eller Japansk musik förstår nog lite mer då det är vad Yohio inspireras av.
Även om jag gillar Yohios soloverk hittills så är jag främst ett fan av bandet Seremedy som han spelar gitarr i. ![]()
19 okt, 2012 20:53 |
|
LoonyMe
Elev |
19 okt, 2012 20:55 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Alice...: to awesome ♥ BEST THING EVER! http://www.bbc.co.uk/doctorwho/games/graske/geoip/host.shtml TRAVEL WITH THE DOCTOR! jag samarbetade med the doctor!!
19 okt, 2012 20:56 |
|
ellisnoris
Elev |
19 okt, 2012 20:56 |
|
Pixie
Elev |
19 okt, 2012 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen