@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: ÄR PSY DÖD ELLER ÄR EDDIE KNÄPP?? HAN ÄR INTE DÖD. Eddie är knäpp. du har rätt. eddie ÄR knäpp, och psy lever!! M4L13 ^
19 okt, 2012 17:52 |
|
LolFeelings
Elev |
IDAG HAR JAG HICKAT I PERIODER. HELA DAGEN. HELA TIDEN. BÖRJAR PLÖTSLIGT. SLUTAR I NÅGON TIMME. BÖRJAR IGEN.
19 okt, 2012 17:53 |
|
Solkatten
Elev |
Det var typ evigheter sedan jag förlorade på en duell, haha. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 okt, 2012 17:55 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: ÄR PSY DÖD ELLER ÄR EDDIE KNÄPP?? HAN ÄR INTE DÖD. Eddie är knäpp. du har rätt. eddie ÄR knäpp, och psy lever!! M4L13 ^ bra. nu kan vi äga ut eddie c: "NU VART DU MILL" OMIGOD PPL FÖRST MIN SIGNATUR SEN DETTA WHAT HAVE I DONE AHAH? ♥ tack ehehe x'3 ♥
19 okt, 2012 18:00 |
|
Pixie
Elev |
19 okt, 2012 18:02 |
|
Borttagen
|
19 okt, 2012 18:09 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Borttagen: ok jag vet inte ens vem eddie är så plz tell me det är en i våran klass som påstod att Psy är död xd
19 okt, 2012 18:10 |
|
whirlwinds
Elev |
idag satt jag hemma och tittade på "my strange addiction"-videos på youtube, det var intressant pga kände mig väldigt normal efteråt
ett avsnitt handlade om en kvinna som var beroende av att sova med sin hårfön, en annan åt glödlampor, någon drack nagellack och andra var beroende av att bära runt på dockhuvuden och peta sig i öronen. ♥♥♥
19 okt, 2012 18:11 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
19 okt, 2012 18:11 |
|
M4L13
Elev |
19 okt, 2012 18:13 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen