Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ella01
Elev |
När man är i Danmark och ser en skylt med DA och genast tänker...Dumbledores Arme. Sedan ser man en skylt/lapp med texten HP och bara Aaaaa!
Och i Göteborg såg jag en tjej med dödsrelikerna som örhängen. (!)(!)(!)(!)(!)(!)(!) ✩✩✩ 29 jul, 2015 15:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ella01: När man är i Danmark och ser en skylt med DA och genast tänker...Dumbledores Arme. Sedan ser man en skylt/lapp med texten HP och bara Aaaaa! Och i Göteborg såg jag en tjej med dödsrelikerna som örhängen. (!)(!)(!)(!)(!)(!)(!) Det var kanske Ithrenniel? Hon bor i Göteborg och har Dh-örhängen ^^ 29 jul, 2015 16:33 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: När man är i Danmark och ser en skylt med DA och genast tänker...Dumbledores Arme. Sedan ser man en skylt/lapp med texten HP och bara Aaaaa! Och i Göteborg såg jag en tjej med dödsrelikerna som örhängen. (!)(!)(!)(!)(!)(!)(!) Det var kanske Ithrenniel? Hon bor i Göteborg och har Dh-örhängen ^^ Kanske...em.. Eller det kan det inte ha varit, jag vet hur hon ser ut och det var definitivt inte henne jag såg. Dessutom pratade hon engelska ✩✩✩ 29 jul, 2015 16:34 |
|
Borttagen
|
När man spelar agar.io och först ser någon som heter sweden. Sedan ser man någon jättestor som heter lord voldemort och bara
"AHAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lord voldemort spelar agar.io! 30 jul, 2015 11:05 |
|
JossiMarauder
Elev |
I Jessie (En serie) så finns det en tjej som heter Creepy Connie, och är är ett Potterhead, man ba: YAYY!
Och sen i säsong2, i avsnittet ”Lärarens bästa vän” så är läraren ett Pottehead. Och hans som spelar Ron i AVPM är polisen Pity (Har ingen aning om vad han heter xD) So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 30 jul, 2015 11:22 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av JossiMarauder: I Jessie (En serie) så finns det en tjej som heter Creepy Connie, och är är ett Potterhead, man ba: YAYY! Och sen i säsong2, i avsnittet ”Lärarens bästa vän” så är läraren ett Pottehead. Och hans som spelar Ron i AVPM är polisen Pity (Har ingen aning om vad han heter xD) Grejen är att de båda framställer sig som konstiga personer, idioter, i Jessie ^^ Läran är ju bättre, men flickan är bara läskig xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 jul, 2015 11:32 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av JossiMarauder: I Jessie (En serie) så finns det en tjej som heter Creepy Connie, och är är ett Potterhead, man ba: YAYY! Och sen i säsong2, i avsnittet ”Lärarens bästa vän” så är läraren ett Pottehead. Och hans som spelar Ron i AVPM är polisen Pity (Har ingen aning om vad han heter xD) Grejen är att de båda framställer sig som konstiga personer, idioter, i Jessie ^^ Läran är ju bättre, men flickan är bara läskig xD I noooooowxD
30 jul, 2015 11:50 |
|
JossiMarauder
Elev |
Vildvittra, jo, det är ju i för sig sant :3
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 30 jul, 2015 12:10 |
|
Aveline
Elev |
Man märker att man är HP-skadad när ens två bästa vänner skapar en överraskningsfest med HP tema åt sig.
De hade ritat ugglor och en Harry Potter figur på ballonger. De hade fixat spel, som sätt näbben på ugglan och förinta Dementorern t.ex.. Sedan hade de ett HP lego spel, HP filmer/böcker och vi körde marry, fuck, kill med HP karaktärers namn. Den kvällen/natten var awesome. Man blev lite överraskad över att de hade orkat sätta upp allt det där för mig och att de tog med HP temat och inte hade en vanlig fest bara ♥ "Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side." 3 aug, 2015 14:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Aveline: Man märker att man är HP-skadad när ens två bästa vänner skapar en överraskningsfest med HP tema åt sig. De hade ritat ugglor och en Harry Potter figur på ballonger. De hade fixat spel, som sätt näbben på ugglan och förinta Dementorern t.ex.. Sedan hade de ett HP lego spel, HP filmer/böcker och vi körde marry, fuck, kill med HP karaktärers namn. Den kvällen/natten var awesome. Man blev lite överraskad över att de hade orkat sätta upp allt det där för mig och att de tog med HP temat och inte hade en vanlig fest bara ♥ Vilka underbara vänner ♥ 3 aug, 2015 17:14 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen