@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
M4L13 den sista bilden i sin signatur ♥
Hej 18 okt, 2012 21:40 |
|
Solkatten
Elev |
Slutar 11:30 imorgon ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 okt, 2012 21:41 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Snow White and the Huntsman kunde ha varit bra utan Kristen Stewart. Seriöst. Hon är usel. Var kom hon ifrån, egentligen? Exakt! Själv skulle jag nog ha tyckt att hon var helt okej, om hon kunde le någon gång! Man blir ju bara ledsen när man ser henne... -.-
18 okt, 2012 21:41 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av LolFeelings: Snow White and the Huntsman kunde ha varit bra utan Kristen Stewart. Seriöst. Hon är usel. Var kom hon ifrån, egentligen? Exakt! Själv skulle jag nog ha tyckt att hon var helt okej, om hon kunde le någon gång! Man blir ju bara ledsen när man ser henne... -.- Hon log inte särskilt mycket heller i Twilight filmerna... borde nog öva lite på det. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 okt, 2012 21:43 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av DarkBells: Skrivet av LolFeelings: Snow White and the Huntsman kunde ha varit bra utan Kristen Stewart. Seriöst. Hon är usel. Var kom hon ifrån, egentligen? Exakt! Själv skulle jag nog ha tyckt att hon var helt okej, om hon kunde le någon gång! Man blir ju bara ledsen när man ser henne... -.- Hon log inte särskilt mycket heller i Twilight filmerna... borde nog öva lite på det. ![]()
18 okt, 2012 21:44 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av DarkBells: Skrivet av LolFeelings: Snow White and the Huntsman kunde ha varit bra utan Kristen Stewart. Seriöst. Hon är usel. Var kom hon ifrån, egentligen? Exakt! Själv skulle jag nog ha tyckt att hon var helt okej, om hon kunde le någon gång! Man blir ju bara ledsen när man ser henne... -.- Hon log inte särskilt mycket heller i Twilight filmerna... borde nog öva lite på det. Nej, jag vet! Jag vet att hon inte befinner sig i så glada situationer i filmerna jag har sett henne i men ändå... We want to see your smile!
18 okt, 2012 21:44 |
|
scarhead
Lärare |
18 okt, 2012 21:46 |
|
M4L13
Elev |
18 okt, 2012 21:49 |
|
Borttagen
|
Solkatten: Vänta. Hur?
Jag slutar 13.25 D: När börjar du??? 18 okt, 2012 21:50 |
|
Ginny00
Elev |
Tycker du det är sent?? Hepp, 14.50 här. (14, 14.30, 14.50, 14.25, 14.50 är min skolvecka) Ska typ sova nu.. 18 okt, 2012 22:18 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen