@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
18 okt, 2012 20:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack, tackSkrivet av Borttagen: Imorgon ska jag gå upp tidigt... väldigt tidigt... klockan 5... Jag ger dig styrka. 18 okt, 2012 21:01 |
|
Pixie
Elev |
18 okt, 2012 21:02 |
|
Solkatten
Elev |
18 okt, 2012 21:13 |
|
LolFeelings
Elev |
Snow White and the Huntsman kunde ha varit bra utan Kristen Stewart.
Seriöst. Hon är usel. Var kom hon ifrån, egentligen?
18 okt, 2012 21:15 |
|
Borttagen
|
18 okt, 2012 21:17 |
|
M4L13
Elev |
18 okt, 2012 21:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Snow White and the Huntsman kunde ha varit bra utan Kristen Stewart. Seriöst. Hon är usel. Var kom hon ifrån, egentligen? Shit, har ju glömt bort den. xD Har fortfarande inte sett den. o.o "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 okt, 2012 21:33 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Solkatten: Den är nog sevärd, men Kristen förstör den totalt. Man tänker inte på handlingen så mycket utan om hur usel hon är som Snövit, skrattar ihjäl sig när de påstår att hon är den vackraste (något) och försöker utmana sig själv genom att försöka se om hon ler någon gång.Skrivet av LolFeelings: Snow White and the Huntsman kunde ha varit bra utan Kristen Stewart. Seriöst. Hon är usel. Var kom hon ifrån, egentligen? Shit, har ju glömt bort den. xD Har fortfarande inte sett den. o.o
18 okt, 2012 21:35 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Solkatten: Den är nog sevärd, men Kristen förstör den totalt. Man tänker inte på handlingen så mycket utan om hur usel hon är som Snövit, skrattar ihjäl sig när de påstår att hon är den vackraste (något) och försöker utmana sig själv genom att försöka se om hon ler någon gång. Skrivet av LolFeelings: Snow White and the Huntsman kunde ha varit bra utan Kristen Stewart. Seriöst. Hon är usel. Var kom hon ifrån, egentligen? Shit, har ju glömt bort den. xD Har fortfarande inte sett den. o.o Ja, hon är inte min favoritskådespelare direkt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 okt, 2012 21:38 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen