@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Rolando haha xD Jag kallar honom för Rolle eller Rorro Skrivet av Miss_Green: Eh, Eira nämnde nåt om att vi kanske skulle göra det. Jag minns inte vem Rolle är (är det Eiras baslärare?) men kanske xD haha Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: HAHA awesome xD Hälsa honom att han inte kan spela något som jag inte kan HarryPotterr; Gustav sa nyss "nu ska jag spela något som inte Eira kan spela. Det kan du säga till henne någon gång" och så spelade han något konstigt på sin oinkopplade elgitarr xDDD Hahaha xD Och så skrattade han.. Jag ville bara säga det xD Hhaha xD Jag hörde av Rolle att ni tydligen skulle spela på julrocken.. Ska ni det eller är det bara något han säger? xD ;; ![]()
18 okt, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Jahaaaaa, amen då vet jag xD Jomen det kanske blir så att vi spelar. Vi är inte så aktiva längre.. ehe.. men kanske Skrivet av Borttagen: Rolando haha xD Jag kallar honom för Rolle eller Rorro Skrivet av Miss_Green: Eh, Eira nämnde nåt om att vi kanske skulle göra det. Jag minns inte vem Rolle är (är det Eiras baslärare?) men kanske xD haha Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: HAHA awesome xD Hälsa honom att han inte kan spela något som jag inte kan HarryPotterr; Gustav sa nyss "nu ska jag spela något som inte Eira kan spela. Det kan du säga till henne någon gång" och så spelade han något konstigt på sin oinkopplade elgitarr xDDD Hahaha xD Och så skrattade han.. Jag ville bara säga det xD Hhaha xD Jag hörde av Rolle att ni tydligen skulle spela på julrocken.. Ska ni det eller är det bara något han säger? xD 18 okt, 2012 18:57 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okajjj Skrivet av Miss_Green: Jahaaaaa, amen då vet jag xD Jomen det kanske blir så att vi spelar. Vi är inte så aktiva längre.. ehe.. men kanske Skrivet av Borttagen: Rolando haha xD Jag kallar honom för Rolle eller Rorro Skrivet av Miss_Green: Eh, Eira nämnde nåt om att vi kanske skulle göra det. Jag minns inte vem Rolle är (är det Eiras baslärare?) men kanske xD haha Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: HAHA awesome xD Hälsa honom att han inte kan spela något som jag inte kan HarryPotterr; Gustav sa nyss "nu ska jag spela något som inte Eira kan spela. Det kan du säga till henne någon gång" och så spelade han något konstigt på sin oinkopplade elgitarr xDDD Hahaha xD Och så skrattade han.. Jag ville bara säga det xD Hhaha xD Jag hörde av Rolle att ni tydligen skulle spela på julrocken.. Ska ni det eller är det bara något han säger? xD ;; ![]()
18 okt, 2012 18:58 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag vill lyssna på gamla låtar, advices someone?
Hej 18 okt, 2012 19:04 |
|
Borttagen
|
18 okt, 2012 19:09 |
|
Almson
Elev |
18 okt, 2012 19:10 |
|
Conflate
Elev |
Yay, fin shopping tur till stan det blev...
Ungefär 10€ (ca. 100 kr) gick till alla bussbiljetter. Och 30€ till en tröja. Hah, och en busschaufför som kör mot rött ljus och nästn vlir påkörd av en annan bil. What a day.
18 okt, 2012 19:14 |
|
Solkatten
Elev |
18 okt, 2012 19:16 |
|
Borttagen
|
JAG ÄR ÖVERLYCKLIG DET GÅR (för en gång skull) BRA ATT GÖRA LÄXAN!!
18 okt, 2012 19:17 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Margaret: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Margaret: Samma här Jag säger: en socka flera sockor till såna där stickade varma saker. Det som jag annars har på mig varje dag är strumpor. Luna Chang - Haha okej xD Solkatten - Hm, eh, jag vet inte.. Det finns säkert nåt som heter spann men jag kan inte komma på vad det är xD Kan du säga vad det är för nåt? Beskriv med ord men inte det ordet du har fått höra på stockholmska, det vill jag lista ut! ^^ Är inte spann samma sak som Spoiler: Tryck här för att visa! Japp. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 okt, 2012 19:21 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen