@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Hihi, då har jag lärt mig nåt nytt c: I'm a stockholmare you know xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Alltså, jag säger sockor till sånna där tjockare strumpor som brukar vara stickade.. Sånna som man har när det är kallt xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Haha sockar! ♥ Är det jag som är dum om jag aldrig har hört det förut? x) Skrivet av Solkatten: Min socke på högra foten är otroligt smutsig, haha. xD En fråga; Säger ni sockar eller strumpor? Jag säger sockar. Sockar, helt klart! Och den här disskusionen har jag varit i många gånger förut XD :O Strumpor säger jag till sånna där smala saker som man använder alltid C: Haha, knäppt det här blev xD PRECIS så tänker dom flesta >_> Det ska vara SockAR Det är inte så(eller..?) Men jag är norrbottning och vi pratar typ inte ens riktig svenska XZD Hej 18 okt, 2012 18:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: HAHA awesome xD Hälsa honom att han inte kan spela något som jag inte kan HarryPotterr; Gustav sa nyss "nu ska jag spela något som inte Eira kan spela. Det kan du säga till henne någon gång" och så spelade han något konstigt på sin oinkopplade elgitarr xDDD Hahaha xD Och så skrattade han.. Jag ville bara säga det xD 18 okt, 2012 18:49 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Hihi, då har jag lärt mig nåt nytt c: I'm a stockholmare you know xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Alltså, jag säger sockor till sånna där tjockare strumpor som brukar vara stickade.. Sånna som man har när det är kallt xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Haha sockar! ♥ Är det jag som är dum om jag aldrig har hört det förut? x) Skrivet av Solkatten: Min socke på högra foten är otroligt smutsig, haha. xD En fråga; Säger ni sockar eller strumpor? Jag säger sockar. Sockar, helt klart! Och den här disskusionen har jag varit i många gånger förut XD :O Strumpor säger jag till sånna där smala saker som man använder alltid C: Haha, knäppt det här blev xD PRECIS så tänker dom flesta >_> Det ska vara SockAR Åh, måste bara fråga; Vet du vad en spann är? Regulus - Nej, men jag kan inte gå in på en länk från t.ex. Google. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 okt, 2012 18:49 |
|
Margaret
Elev |
Jag säger:
en socka flera sockor till såna där stickade varma saker. Det som jag annars har på mig varje dag är strumpor. ![]()
18 okt, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Varför fungerar inte Tumblr... ? Allt funkar förutom dashborden och min egen tumblr :O 18 okt, 2012 18:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Margaret: Samma här Jag säger: en socka flera sockor till såna där stickade varma saker. Det som jag annars har på mig varje dag är strumpor. Luna Chang - Haha okej xD Solkatten - Hm, eh, jag vet inte.. Det finns säkert nåt som heter spann men jag kan inte komma på vad det är xD Kan du säga vad det är för nåt? Beskriv med ord men inte det ordet du har fått höra på stockholmska, det vill jag lista ut! ^^ 18 okt, 2012 18:51 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: HAHA awesome xD Hälsa honom att han inte kan spela något som jag inte kan HarryPotterr; Gustav sa nyss "nu ska jag spela något som inte Eira kan spela. Det kan du säga till henne någon gång" och så spelade han något konstigt på sin oinkopplade elgitarr xDDD Hahaha xD Och så skrattade han.. Jag ville bara säga det xD Hhaha xD Jag hörde av Rolle att ni tydligen skulle spela på julrocken.. Ska ni det eller är det bara något han säger? xD ;; ![]()
18 okt, 2012 18:53 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Margaret: Samma här Jag säger: en socka flera sockor till såna där stickade varma saker. Det som jag annars har på mig varje dag är strumpor. Luna Chang - Haha okej xD Solkatten - Hm, eh, jag vet inte.. Det finns säkert nåt som heter spann men jag kan inte komma på vad det är xD Kan du säga vad det är för nåt? Beskriv med ord men inte det ordet du har fått höra på stockholmska, det vill jag lista ut! ^^ Är inte spann samma sak som Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
18 okt, 2012 18:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Eh, Eira nämnde nåt om att vi kanske skulle göra det. Jag minns inte vem Rolle är (är det Eiras baslärare?) men kanske xD hahaSkrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: HAHA awesome xD Hälsa honom att han inte kan spela något som jag inte kan HarryPotterr; Gustav sa nyss "nu ska jag spela något som inte Eira kan spela. Det kan du säga till henne någon gång" och så spelade han något konstigt på sin oinkopplade elgitarr xDDD Hahaha xD Och så skrattade han.. Jag ville bara säga det xD Hhaha xD Jag hörde av Rolle att ni tydligen skulle spela på julrocken.. Ska ni det eller är det bara något han säger? xD 18 okt, 2012 18:54 |
|
Borttagen
|
Ibland är det svårt att hantera sina känslor...
18 okt, 2012 18:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen