@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Margaret: Tänk dig att det finns en artist vars musik du älskar med varenda lilla cell. Du åker till arenan där artisten spelar som förband åt en mycket större artist. Denna artist som du gillar så mycket, kommer ut, snackar, signerar och tar foton med de som vill. Denna artist frågar sedan, efter att ni pratat ett tag, om du vill "hang out". Ni tar en dricka tillsammans och gör sedan sällskap på spårvagnen och promenerar vidare en bit innan ni skiljs åt. Ni snackar om allt från hur dyrt saker är i Sverige till amerikanska snabbmatskedjor och har trevligt och artisten ber dig skicka ett meddelande för att tala om att du kommit hem säkert. Detta hände mig igår. Hade jag inte haft den signerade skivan i hyllan skulle jag tro att jag drömt alltihop. BEST DAY EVER! Vilken artist? Ö.ö ![]() ![]()
18 okt, 2012 17:11 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Margaret: Skrivet av EmahS: Oh. Den känslan ♥ samma som när man får ett "Krya på dig ♥" på twitter och liknande. Åh, vad gulligt! en av de mest härliga sakerna med att vara ett fan av en mindre känd artist är kontakten man kan skapa. Precis! Jag var det enda fanet till honom som var där igår, vad jag vet. Han var förband till Chris Isaak på Cirkus och det var några som var på den konserten som hade sett honom och tyckte att han var bra som kom fram och tog autografer och foton, men jag tror att jag var den enda som var där enbart för honom. Så berättade jag att jag var där för att jag hade hoppats kunna träffa honom och att jag varit ett fan av hans musik i typ ett år nu. Och då jag inte hade någon biljett och inte skulle Chris Isaak så frågade han om jag ville snacka lite mer när showen börjat och folk försvann från foajén och det blev tyst där. Kaiia Svarade Geisha på det i det första inlägget på denna sida. ![]()
18 okt, 2012 17:18 |
|
LunaLovegood1
Elev |
jag dör jag dör jag dör asså han är så j***a snygg så jag vill bara lägga mig ned på marken och dö eller i alla fall gråta omg han är så j***a snygg ♥
18 okt, 2012 17:20 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Margaret: Skrivet av EmahS: Skrivet av Margaret: Skrivet av EmahS: Oh. Den känslan ♥ samma som när man får ett "Krya på dig ♥" på twitter och liknande. Åh, vad gulligt! en av de mest härliga sakerna med att vara ett fan av en mindre känd artist är kontakten man kan skapa. Precis! Jag var det enda fanet till honom som var där igår, vad jag vet. Han var förband till Chris Isaak på Cirkus och det var några som var på den konserten som hade sett honom och tyckte att han var bra som kom fram och tog autografer och foton, men jag tror att jag var den enda som var där enbart för honom. Så berättade jag att jag var där för att jag hade hoppats kunna träffa honom och att jag varit ett fan av hans musik i typ ett år nu. Och då jag inte hade någon biljett och inte skulle Chris Isaak så frågade han om jag ville snacka lite mer när showen börjat och folk försvann från foajén och det blev tyst där. Kaiia Svarade Geisha på det i det första inlägget på denna sida. Ja, jag såg det sen xD Gud vad coolt :O ![]() ![]()
18 okt, 2012 17:25 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Vem? Har jag missat något?jag dör jag dör jag dör asså han är så j***a snygg så jag vill bara lägga mig ned på marken och dö eller i alla fall gråta omg han är så j***a snygg ♥ Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 18 okt, 2012 17:26 |
|
Solkatten
Elev |
Fredag imorgon. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 okt, 2012 17:27 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av amanda1104: Skrivet av LunaLovegood1: Vem? Har jag missat något? jag dör jag dör jag dör asså han är så j***a snygg så jag vill bara lägga mig ned på marken och dö eller i alla fall gråta omg han är så j***a snygg ♥ Alexander Ludwig ♥
18 okt, 2012 17:29 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Ja det är han♥Skrivet av amanda1104: Skrivet av LunaLovegood1: Vem? Har jag missat något? jag dör jag dör jag dör asså han är så j***a snygg så jag vill bara lägga mig ned på marken och dö eller i alla fall gråta omg han är så j***a snygg ♥ Alexander Ludwig ♥ Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 18 okt, 2012 17:32 |
|
Borttagen
|
Jag älskar att använda incendio i duellklubben♥
18 okt, 2012 17:34 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Margaret: Skrivet av EmahS: Skrivet av Margaret: Skrivet av EmahS: Oh. Den känslan ♥ samma som när man får ett "Krya på dig ♥" på twitter och liknande. Åh, vad gulligt! en av de mest härliga sakerna med att vara ett fan av en mindre känd artist är kontakten man kan skapa. Precis! Jag var det enda fanet till honom som var där igår, vad jag vet. Han var förband till Chris Isaak på Cirkus och det var några som var på den konserten som hade sett honom och tyckte att han var bra som kom fram och tog autografer och foton, men jag tror att jag var den enda som var där enbart för honom. Så berättade jag att jag var där för att jag hade hoppats kunna träffa honom och att jag varit ett fan av hans musik i typ ett år nu. Och då jag inte hade någon biljett och inte skulle Chris Isaak så frågade han om jag ville snacka lite mer när showen börjat och folk försvann från foajén och det blev tyst där. Kaiia Svarade Geisha på det i det första inlägget på denna sida. Ja, jag såg det sen xD Gud vad coolt :O Det coolaste var att han var så snäll och trevlig och "down to earth". Man blev liksom bekväm med att snacka med honom ganska fort, trots att jag egentligen är så himla blyg. Nej, men att en artist vågar hålla sig till sin grej, inte falla för mainstream och bryr sig om sina fans är coolt, för det känns inte som att så många artister faktiskt finns idag. ![]()
18 okt, 2012 17:44 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen