@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Freja
Elev |
Wuut, ser man inte antal foruminlägg på medlemmarna i forumen längre?
Liite efter här.. Everything is Dramione and nothing hurts. 18 okt, 2012 16:22 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Margaret: Tänk dig att det finns en artist vars musik du älskar med varenda lilla cell. Du åker till arenan där artisten spelar som förband åt en mycket större artist. Denna artist som du gillar så mycket, kommer ut, snackar, signerar och tar foton med de som vill. Denna artist frågar sedan, efter att ni pratat ett tag, om du vill "hang out". Ni tar en dricka tillsammans och gör sedan sällskap på spårvagnen och promenerar vidare en bit innan ni skiljs åt. Ni snackar om allt från hur dyrt saker är i Sverige till amerikanska snabbmatskedjor och har trevligt och artisten ber dig skicka ett meddelande för att tala om att du kommit hem säkert. Detta hände mig igår. Hade jag inte haft den signerade skivan i hyllan skulle jag tro att jag drömt alltihop. BEST DAY EVER! Vem? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 okt, 2012 16:40 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Margaret: Tänk dig att det finns en artist vars musik du älskar med varenda lilla cell. Du åker till arenan där artisten spelar som förband åt en mycket större artist. Denna artist som du gillar så mycket, kommer ut, snackar, signerar och tar foton med de som vill. Denna artist frågar sedan, efter att ni pratat ett tag, om du vill "hang out". Ni tar en dricka tillsammans och gör sedan sällskap på spårvagnen och promenerar vidare en bit innan ni skiljs åt. Ni snackar om allt från hur dyrt saker är i Sverige till amerikanska snabbmatskedjor och har trevligt och artisten ber dig skicka ett meddelande för att tala om att du kommit hem säkert. Detta hände mig igår. Hade jag inte haft den signerade skivan i hyllan skulle jag tro att jag drömt alltihop. BEST DAY EVER! Nej omg nej omg nej omg lyllo Jag känner samma sak typ. Jag har liksom inte riktigt kunna smälta det än. Det känns så sjukt på något sätt. Paul Freeman heter han. Ingen supermegakändis, men jag tycker om hans musik så fruktansvärt mycket. ![]()
18 okt, 2012 16:45 |
|
Borttagen
|
JAG VILL INTE HA MATTE!!
18 okt, 2012 16:55 |
|
Solkatten
Elev |
Idag var kocken Paul Svensson i vår skola så maten var extra god.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 okt, 2012 16:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Idag var kocken Paul Svensson i vår skola så maten var extra god. NICE 18 okt, 2012 16:59 |
|
Solkatten
Elev |
Srsly, det går inte en dag utan att det regnar. -.- En av anledningarna till att 'hata' hösten.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 okt, 2012 16:59 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Margaret: Tänk dig att det finns en artist vars musik du älskar med varenda lilla cell. Du åker till arenan där artisten spelar som förband åt en mycket större artist. Denna artist som du gillar så mycket, kommer ut, snackar, signerar och tar foton med de som vill. Denna artist frågar sedan, efter att ni pratat ett tag, om du vill "hang out". Ni tar en dricka tillsammans och gör sedan sällskap på spårvagnen och promenerar vidare en bit innan ni skiljs åt. Ni snackar om allt från hur dyrt saker är i Sverige till amerikanska snabbmatskedjor och har trevligt och artisten ber dig skicka ett meddelande för att tala om att du kommit hem säkert. Detta hände mig igår. Hade jag inte haft den signerade skivan i hyllan skulle jag tro att jag drömt alltihop. BEST DAY EVER! Oh. Den känslan ♥ samma som när man får ett "Krya på dig ♥" på twitter och liknande.
18 okt, 2012 17:03 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av EmahS: Oh. Den känslan ♥ samma som när man får ett "Krya på dig ♥" på twitter och liknande. Åh, vad gulligt! ![]()
18 okt, 2012 17:06 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Margaret: Skrivet av EmahS: Oh. Den känslan ♥ samma som när man får ett "Krya på dig ♥" på twitter och liknande. Åh, vad gulligt! en av de mest härliga sakerna med att vara ett fan av en mindre känd artist är kontakten man kan skapa.
18 okt, 2012 17:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen