@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
18 okt, 2012 12:01 |
|
Obliviate_
Elev |
Jag är jättetrött
Asspännande. De har inte nått åt oss o göra men vi lär va där hela dagen så.. Ja. Tre timmars stirrande in i en vägg avklarat - tre timmar kvar. Bäst att låsa in de arbetssökande så dom inte irriterar normala människor :O 18 okt, 2012 12:12 |
|
Tvilling
Elev |
Tagga 3h no -.-
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 18 okt, 2012 12:23 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Jag glömde dessutom mina paooer hemma så nu har jag lånat en kompis papper Ajjjdå. bra att du fick låna pappret iaf...
18 okt, 2012 12:25 |
|
Emme Lestrange
Elev |
18 okt, 2012 12:31 |
|
Margaret
Elev |
Tänk dig att det finns en artist vars musik du älskar med varenda lilla cell. Du åker till arenan där artisten spelar som förband åt en mycket större artist. Denna artist som du gillar så mycket, kommer ut, snackar, signerar och tar foton med de som vill. Denna artist frågar sedan, efter att ni pratat ett tag, om du vill "hang out". Ni tar en dricka tillsammans och gör sedan sällskap på spårvagnen och promenerar vidare en bit innan ni skiljs åt. Ni snackar om allt från hur dyrt saker är i Sverige till amerikanska snabbmatskedjor och har trevligt och artisten ber dig skicka ett meddelande för att tala om att du kommit hem säkert. Detta hände mig igår. Hade jag inte haft den signerade skivan i hyllan skulle jag tro att jag drömt alltihop. BEST DAY EVER!
![]()
18 okt, 2012 12:52 |
|
themarauder
Lärare |
18 okt, 2012 13:06 |
|
EmahS
Elev |
Jisses. Jag vet inte ens vad jag ska önska mig i födelsedagspresent. Och det är knappt en månad dit.
18 okt, 2012 13:17 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Margaret: Tänk dig att det finns en artist vars musik du älskar med varenda lilla cell. Du åker till arenan där artisten spelar som förband åt en mycket större artist. Denna artist som du gillar så mycket, kommer ut, snackar, signerar och tar foton med de som vill. Denna artist frågar sedan, efter att ni pratat ett tag, om du vill "hang out". Ni tar en dricka tillsammans och gör sedan sällskap på spårvagnen och promenerar vidare en bit innan ni skiljs åt. Ni snackar om allt från hur dyrt saker är i Sverige till amerikanska snabbmatskedjor och har trevligt och artisten ber dig skicka ett meddelande för att tala om att du kommit hem säkert. Detta hände mig igår. Hade jag inte haft den signerade skivan i hyllan skulle jag tro att jag drömt alltihop. BEST DAY EVER! Nej omg nej omg nej omg lyllo
18 okt, 2012 13:41 |
|
Borttagen
|
18 okt, 2012 13:44 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen