Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
^ Lovet menar jag xD Haha.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 jan, 2012 00:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: ^ Lovet menar jag xD Haha. Haha xD Jag har bara en dag kvar.. Vänta!? Jag kanske börjar om på tisdag om det är 8 januari nu?o.O 8 jan, 2012 00:32 |
|
Alice...
Elev |
8 jan, 2012 00:35 |
|
hyperion
Elev |
You know you love meee, I know you caaaare
So shout whenever, and I'll be theeere Nej, vad gör jag ![]()
8 jan, 2012 00:43 |
|
dystopi
Elev |
8 jan, 2012 00:44 |
|
Lurad
Elev |
Suppeerrtrååd
Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 8 jan, 2012 00:45 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Alice...: Skrivet av Solkatten: 2 dagar för mig D: :< 3 dagar kvar av lovet bara ... Panik! D:" Jag börjar på torsdag, så...4 dagar kvar för mig ^^ Så, hur ska ni spendera era sista dagar av frihet? xD Nejmen, av lovet ![]()
8 jan, 2012 00:46 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Alice...: Skrivet av Solkatten: 2 dagar för mig D: :< 3 dagar kvar av lovet bara ... Panik! D:" Jag börjar på torsdag, så...4 dagar kvar för mig ^^ lycko-ost
8 jan, 2012 00:48 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av dystopi: Varför fick jag mig själv att googla på muränor? Kommer inte kunna sova i nat... ;__; Varför skriver du sånt här?! Dx Kunde verkligen inte låta bli att kolla när du gjorde det men som tur var så var det inget särskilt läskigt, tyckte inte jag i alla fall xP Men OM det skulle varit det *ryys* Skrivet av Alice...: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Alice...: Skrivet av Solkatten: 2 dagar för mig D: :< 3 dagar kvar av lovet bara ... Panik! D:" Jag börjar på torsdag, så...4 dagar kvar för mig ^^ lycko-ost Heheh ^w^ ![]()
8 jan, 2012 00:55 |
|
Borttagen
|
Jag kommer inte vara ensamt Tintin-fan på mugglisträffen i Mars
8 jan, 2012 00:59 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen