One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Alltså omg Rock Me, den är ju bra ju! asldjlakfjd Lyssnar sönder på den nu. Helt klart min favorit av One Direction. Än så länge i alla fall. Har ju inte hört alla låtar från det nya albumet. Jag med! Alltså inget slår ju Little Things, men hittills verkar Take Me Home rätt mycket bättre än Up All Night! Jag tycker Rock Me är bättre. Hahaha ja men den är väldigt bra den också! Alltså nu kommer jag väl få en massa hate ifrån folket i den här tråden, men jag tyckte inte att Up All Night var så väldigt bra... Men Take Me Home though, hittills har den ju varit helt amaZAYN! ♥
3 nov, 2012 01:32 |
|
M4L13
Elev |
hur andra hör Rock me:
Spoiler: Tryck här för att visa! hur jag hör den: Spoiler: Tryck här för att visa! warning for ugly words
3 nov, 2012 01:38 |
|
kinshaw
Elev |
3 nov, 2012 02:39 |
|
Borttagen
|
Louis är MIN!
Skrivet av Borttagen: Tycker samma sak Niall och Louis är ju jättebra,men snälla Louis är inte gammal,bara 21!Jag tycker tyvärr inte om bandet, men jag har full respekt och skriker inte bu osv. Jag har sett 2 videos och har märkt en sak som ni kanske skulle kunna svara på. Varför får blondie och gamlingen aldrig sjunga? Är inte dom lika duktiga eller något? Men i Little things får alla sjunga solo och det är bäst! 3 nov, 2012 06:17 |
|
Quidditch
Elev |
3 nov, 2012 09:15 |
|
Miss_Green
Elev |
3 nov, 2012 09:30 |
|
HannaPanna
Elev |
3 nov, 2012 09:35 |
|
Alexpeak
Elev |
1D är Ju awesome!! Visste ni att Harry gav Niall sitt solo i LWWY?
3 nov, 2012 10:27 |
|
Pixie
Elev |
3 nov, 2012 10:28 |
|
M4L13
Elev |
3 nov, 2012 10:29 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen