@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Jusste >.<
Jag har två prov idag-.- Hej 18 okt, 2012 07:47 |
|
Obliviate_
Elev |
Jag är trött o vill sova. Och det faktum att jag ska på en kurs där man inte gör nått utan sitter o stirrar ut i tomma luften i ca 7 timmar utan o få gå hem ändå gör inte dagen bättre ._.
18 okt, 2012 07:51 |
|
Miskel
Elev |
18 okt, 2012 07:54 |
|
Cara Riddle
Elev |
18 okt, 2012 08:07 |
|
themarauder
Lärare |
Den här dagen är tillägnad vårat projektarbete! Jag är alldeles för trött i huvudet föra att ens orka tänka på det..
Just nu så är jag hemma, funderar på att åka in till skolan och ta tag i allt. Arra klart den tredje låten, påbörja plankningen (plankar pachelbels kanon i d-dur) och öva på både min cello och mitt piano... =) - just like themarauder 18 okt, 2012 09:28 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag glömde dessutom mina paooer hemma så nu har jag lånat en kompis papper Hej 18 okt, 2012 09:29 |
|
Gilderoy
Elev |
Så sugen på att arra... Gah och så frustrerad över att jag behöver vänta till 12 december för att veta något om hur 2013 ser ut -
18 okt, 2012 10:13 |
|
MizzNina
Elev |
Om de närmsta två veckorna kunde flyga förbi ganska superjättemegasnabbt, så skulle det uppskattas.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 18 okt, 2012 10:40 |
|
EmahS
Elev |
Kom precis tillbaka till jobbet efter att ha varit och kollat på bygget av Royne Zettermans nya ridhus
18 okt, 2012 11:00 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag håller med.. fast jag är ändå rätt glad över att de tog bort statusarna av nån anledning c: Ja, man lär ju slippa spam, men det är ändå snyd ![]() ![]()
18 okt, 2012 11:48 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen