@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag håller med.. fast jag är ändå rätt glad över att de tog bort statusarna av nån anledning c:
17 okt, 2012 20:37 |
|
Bugglan
Elev |
jag har startat min tamagotchi igen ehe :$
har döpt han till bengt ♥ 17 okt, 2012 20:37 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: LARS WINNERBÄCK DU ÄR HELT FANTASTISK GUBBEN, ETT GENI, JAG ÄLSKAR DIG!!! ♥♥♥♥ Winnerbäck kan ha varit den tråkigaste jag sett live i mitt liv... no offence. Men det var 5 jäkla grader ute, jag höll på att frysa ihjäl och han körde inte en enda ösig låt.
17 okt, 2012 20:37 |
|
Borttagen
|
Haha! Hälsa Bengt från mig 17 okt, 2012 20:38 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Kedjebrev: LARS WINNERBÄCK DU ÄR HELT FANTASTISK GUBBEN, ETT GENI, JAG ÄLSKAR DIG!!! ♥♥♥♥ Winnerbäck kan ha varit den tråkigaste jag sett live i mitt liv... no offence. Men det var 5 jäkla grader ute, jag höll på att frysa ihjäl och han körde inte en enda ösig låt. Har aldrig sett honom live än så kan inte argumentera mot
http://Kaosregn.blogg.se
17 okt, 2012 20:40 |
|
Cara Riddle
Elev |
okej nu tar vi och lugnar ner oss lite xD
stressad över julbalen, 20-års fester, Halloween fester, min födelsedag, boken, jobb, hästen och nu ser mugglis helt nytt ut -.- *andas Cara* ![]()
17 okt, 2012 20:48 |
|
scarhead
Lärare |
17 okt, 2012 20:52 |
|
Bugglan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha! Hälsa Bengt från mig Gjort! 17 okt, 2012 20:53 |
|
melle-hjrta
Elev |
GOD NATT MUGGLIS! ♥
17 okt, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Kedjebrev: LARS WINNERBÄCK DU ÄR HELT FANTASTISK GUBBEN, ETT GENI, JAG ÄLSKAR DIG!!! ♥♥♥♥ Winnerbäck kan ha varit den tråkigaste jag sett live i mitt liv... no offence. Men det var 5 jäkla grader ute, jag höll på att frysa ihjäl och han körde inte en enda ösig låt. Är inte Lars Winnerbäck en designer? 17 okt, 2012 21:02 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen