Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Prue
Elev |
Skrivet av Solkatten: ^ Asså, du är sjukt lik en jag såg när jag var på öppet hus på en gymnasieskola o.O xD Jasså? haha jag tror du har sagt det innan Skrivet av Alice...: Pure; vem är det på din profil bild? Antar att du menar mig 8 jan, 2012 00:09 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Prue: Skrivet av Solkatten: ^ Asså, du är sjukt lik en jag såg när jag var på öppet hus på en gymnasieskola o.O xD Jasså? haha jag tror du har sagt det innan Skrivet av Alice...: Pure; vem är det på din profil bild? Antar att du menar mig Kom och tänka på HIMYM när alla ser sina dubbelgångare xP "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 jan, 2012 00:10 |
|
Prue
Elev |
^älskar dem avsnitten haha ♥
8 jan, 2012 00:11 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Alice...: Pure; vem är det på din profil bild? Antar att du menar mig Jag trodde det va emma watson, du kan jag konstatera att jag tycker du är lik henne
8 jan, 2012 00:11 |
|
dystopi
Elev |
8 jan, 2012 00:12 |
|
Alice...
Elev |
8 jan, 2012 00:12 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Prue: ^älskar dem avsnitten haha ♥ Vem var Marshall's dubbelgångare? Vet alla de andras, men kommer inte riktigt ihåg hans ... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 jan, 2012 00:12 |
|
dystopi
Elev |
Skrivet av Alice...: ^Heeej! Y0. Det är mycket kul att säga yo. Speciellt om man skriver det med en nolla så att det blir y0.
8 jan, 2012 00:15 |
|
Borttagen
|
Aa, örhänget fastnar i hörlurarna!
8 jan, 2012 00:15 |
|
Prue
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Prue: ^älskar dem avsnitten haha ♥ Vem var Marshall's dubbelgångare? Vet alla de andras, men kommer inte riktigt ihåg hans ... Minns inte vem han var, men gänget kallade honom för Moustache Marshall! Skrivet av Alice...: Jag trodde det va emma watson, du kan jag konstatera att jag tycker du är lik henne Du är den andra som säger det här på mugglis :o jag ser inte likheten alls men tycker att Emma är en av dem vackraste kvinnorna i världen, så jag vill typ krama dig nu ♥ haha blir seriöst jätteglad 8 jan, 2012 00:16 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen