One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: Vad tycks om min nya signatur? om den halkar ner, prova ctrl + - så ser ni hur den ser ut på min skärm! Du har ju bara lagt till en ny bild på Harry... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 nov, 2012 00:07 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: Vad tycks om min nya signatur? om den halkar ner, prova ctrl + - så ser ni hur den ser ut på min skärm! Du har ju bara lagt till en ny bild på Harry... Ja ett litet steg för alice ett stort steg för mänskligheten nej men passar den in? för den blir så lång, undrar vilken jag ska ta bort..
3 nov, 2012 00:08 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: Vad tycks om min nya signatur? om den halkar ner, prova ctrl + - så ser ni hur den ser ut på min skärm! Du har ju bara lagt till en ny bild på Harry... Ja ett litet steg för alice ett stort steg för mänskligheten nej men passar den in? för den blir så lång, undrar vilken jag ska ta bort.. Våga inte ta bort någon! ;o xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 nov, 2012 00:14 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: Vad tycks om min nya signatur? om den halkar ner, prova ctrl + - så ser ni hur den ser ut på min skärm! Du har ju bara lagt till en ny bild på Harry... Ja ett litet steg för alice ett stort steg för mänskligheten nej men passar den in? för den blir så lång, undrar vilken jag ska ta bort.. Våga inte ta bort någon! ;o xD nejdå mina tre män lär följa med mig! vart jag än skriver
3 nov, 2012 00:28 |
|
Solkatten
Elev |
*skriver något random i tråden även fast det inte var mig Pixie bad om*
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 nov, 2012 00:35 |
|
M4L13
Elev |
3 nov, 2012 00:36 |
|
Pixie
Elev |
3 nov, 2012 00:36 |
|
AlexZz
Elev |
3 nov, 2012 00:38 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 nov, 2012 00:39 |
|
AlexZz
Elev |
Fast jag har bara hört några låtar. XD Jag återkommer när jag hört fler. (Though I've fell in love with the guys. ♥) . .
3 nov, 2012 00:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen