My Little Pony: Friendship Is Magic
Forum > Off Topic > My Little Pony: Friendship Is Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
13 aug, 2012 19:39 |
|
Borttagen
|
Hahaha! *Garvar ihjäl mig* 13 aug, 2012 19:41 |
|
Ollis100
Elev |
hej 13 aug, 2012 22:54
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-14 kl. 09:26
|
|
Borttagen
|
14 aug, 2012 01:46 |
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av Borttagen: Här är jag som pony: ![]() Har gjort den i en pony creator och sedan redigerat den lite med lite bilder från tv-serien (harpan och stubben). Ska väl rita en egen bild någon gång också. Har inte bestämt mitt pony-namn än men jag vill att det ska få med harpa/strängar plus natt, tystnad eller skog. Silent Harp? Enda som jag kommer på nu på en gång hej 14 aug, 2012 09:31 |
|
ernin
Elev |
14 aug, 2012 10:34 |
|
Miss_Green
Elev |
14 aug, 2012 10:53 |
|
Ollis100
Elev |
hej 14 aug, 2012 12:03 |
|
Soda
Elev |
14 aug, 2012 16:54 |
|
Ollis100
Elev |
14 aug, 2012 16:56 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen