Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emelie
Elev |
sant (alla djur
du tycker att JK rowling borde skriva en fortsättning på hp böckerna? "dont worry, you're just as sane as I am..." 25 jan, 2011 19:15 |
|
soratanaka
Elev |
Falskt; men en prequel hade inte varit helt fel. Novellen hon skrev var inte alltför nice ändå.
Du gillar ost. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 25 jan, 2011 19:22 |
|
bardia
Elev |
falskt
du har jätte dumma syskon 25 jan, 2011 19:24 |
|
soratanaka
Elev |
Falskt.
Du gillar varma mackor. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 25 jan, 2011 19:27 |
|
bardia
Elev |
saaaaaaant
du gillar godis/chocklad/glass 25 jan, 2011 19:40 |
|
soratanaka
Elev |
Sant.
Du gillar julchokladkalendrar. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 25 jan, 2011 19:42 |
|
Julia Grymm
Elev |
sant!
du gillar pygmé puffar? 25 jan, 2011 20:04 |
|
Voldemort/parkbänk
Elev |
Falskt
Du gillar Avatar?=) 25 jan, 2011 20:25 |
|
Julia Grymm
Elev |
sant
Du gillar kladdkaka? 25 jan, 2011 20:47 |
|
soratanaka
Elev |
Sant.
Du gillar choklad. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 25 jan, 2011 20:48 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen