Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Och James ögonbryn
13 okt, 2011 18:45 |
|
Borttagen
|
aa det också ;D
13 okt, 2011 18:52 |
|
Borttagen
|
Det är svårast att se skillnad på dem när de har långt hår, det tycker iaf jag x)
13 okt, 2011 18:54 |
|
Borttagen
|
Jaa, i fyran
Det är ganska fail.. Typ flera Gryffindor killar (Fred, George, Ron och Harry) glömde tydligen att klippa sig innan de började filma 13 okt, 2011 18:56 |
|
Borttagen
|
Eller hur, eller så ska det bara vara så? XD
Fourth year: Harry Potter and the hairy boys! 13 okt, 2011 19:00 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte?
Yeah, or: Fourth year: The year everyone forgot the haircut 13 okt, 2011 20:05 |
|
Alice...
Elev |
Vad mer kan man säga än att man bara älskar dem, blev så ledsen när George dog D'; . De är så gulliga med deras hår, personligheter m.m Jag älskade dem sedan första gången jag läste om dem ♥3
13 okt, 2011 20:11 |
|
grodan-boll
Elev |
^
^ http://www.youtube.com/watch?v=tZDsCIveFXQ&feature=results_video&playnext=1&list=PL0C12E107E1CFC1D7 1.02 Oliver - and they had really long hair at that point haha ^^ SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 13 okt, 2011 20:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Vad mer kan man säga än att man bara älskar dem, blev så ledsen när George dog D'; . De är så gulliga med deras hår, personligheter m.m Jag älskade dem sedan första gången jag läste om dem ♥3 det var Fred som dog ;o 13 okt, 2011 20:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av grodan-boll: ^ ^ http://www.youtube.com/watch?v=tZDsCIveFXQ&feature=results_video&playnext=1&list=PL0C12E107E1CFC1D7 1.02 Oliver - and they had really long hair at that point haha ^^ Hahha love it ♥ Men tydligen kan dom inte göra en för var och en utav tvillingarna, utan såklart samtidigt 13 okt, 2011 20:43 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen