If the stars keep shining [Sv]
Forum > Fanfiction > If the stars keep shining [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Theresia Joanné
Elev |
Meer!
<3 Harry Potter <3 26 sep, 2011 06:40 |
|
StrangePeople
Elev |
Måste bara berömma dig, du är så duktig! Har suttit och sträckläst i 1 och en halv timme nu!
Och jag är ganska kräsen med fanfics... Verkligen jättebra! *bevakat tråden för länge sen* du finns här tills vi väljer att lämna dig. 26 sep, 2011 08:38 |
|
Lunah~
Elev |
26 sep, 2011 15:09 |
|
lillalollo
Elev |
Okej. Det här är ett ganska kort kapitel, men jag har två stora prov i veckan, så jag måste verkligen plugga.
__________________________________________ Kapitel 47 – Ron Weasley Min bror flackade med blicken mellan oss. Han såg osäker ut. Inte alls som han brukar. Angelina kramade hans hand. George tog ett djupt andetag. "Vi…", han sneglade mot Angelina, som nickade. "Vi… Jag och Angelina. Vi är förlovade." Mammas gaffel föll till golvet med en skräll. I en minut satt alla som paralyserade. Så bröt min fru tystnaden. "Åh! Grattis! Vad kul!", utbrast hon och kramade om dem. Harry gjorde detsamma, och Ginny strålade mot de förlovade. Mamma var fortfarande i chock. "Molly. Molly, gumman!", sa pappa försiktigt. Min mor skakade på huvudet och tittade sedan på George med tårar i ögonen. "Vad underbart, Georgie!" Efter det så började mamma fundera på bröllopet. ”När vill ni ha det?” "Så snart som möjligt!", ekade George och Angelina. Vi brast i skratt. Följande dag tog det förlovade paret en promenad bort till Angelinas föräldrar, för att berätta nyheten för dem. Själv spenderade jag dagen med att klå Harry i gobbstenar. Det hade dock blivit mycket svårare än det varit tidigare. Han var faktiskt riktigt skicklig. Mamma kom inrusande i vardagsrummet. Hon stannade upp när hon såg att det endast var jag och Harry i rummet. "Var är George?", frågade hon hetsigt. "Han och Angelina gick för att berätta nyheten för hennes föräldrar.", svarade jag med ett brett grin. "Och du. Att de vill ha bröllopet så snart som möjligt betyder inte att du måste stressa ihjäl dig.", tillade jag. Harry kvävde ett skratt under blicken som min mor gav mig. När hon marscherat ut ur rummet kunde han inte låta bli att skratta. Jag stämde in. Allt höll på att återgå till det normala. Alla började tina upp. Men inget skulle bli som innan. Aldrig. "Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling 26 sep, 2011 15:58 |
|
Borttagen
|
seriöst, jag älskar hur du skriver!
jättebra 26 sep, 2011 16:01 |
|
Vendela
Elev |
^
håller med helt Böcker. Böcker. Böcker! 26 sep, 2011 16:04 |
|
Bombarda
Elev |
Sjuuuuuuuukt braaaaa! älskar din ff
meer!♥ Kärlek till alla! 26 sep, 2011 16:08 |
|
Theresia Joanné
Elev |
Meer!
<3 Harry Potter <3 26 sep, 2011 16:15 |
|
linnvendela
Elev |
MeeeeeEeeeR!=D♥
Jaha. 26 sep, 2011 16:19 |
|
Anapneo
Elev |
26 sep, 2011 16:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen