ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jenn
Jag stannar upp. "Mmm", sa jag bara. "Men jag tänkte om du vill vara själv lite, dessutom så tror jag..." jag avbröt mig. 25 aug, 2015 18:38 |
|
Borttagen
|
Will
"Jag går och letar efter Joey!" Sade jag. 25 aug, 2015 18:41 |
|
Borttagen
|
Gwen
"Du tror vad?" frågar jag och ser på henne. 25 aug, 2015 18:52 |
|
Borttagen
|
Jenn
Jag kollar på henne. "Att mina föräldrar är oroliga", ljög jag smidigt fram. Jag hade ljugit då och då för mina föräldrar en del. 25 aug, 2015 18:54 |
|
Borttagen
|
Gwen
Jag rycker bara på axlarna. "Det är nog inte mina. Jag sa att jag hatade dom och stack." 25 aug, 2015 19:02 |
|
Borttagen
|
Jenn
"Du hatar dem?" frågade jag häpet. "Men hur kan man hata sin familj?" frågade jag oförstående. 25 aug, 2015 19:06 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
- Varför gick jag ut? Vart är Joey, och varför har Gwen blivit ett sånt jävla svin? Jag såg nog när hon log. Men jag kan också. Hon kanske inte vet att jag känner slottet, som i min egen ficka, eller att jag är lika pricksäker på pilbåge, som Kattnis Everdeen. Och kastyxa... Jag skulle mörda, om jag ville... Men jag är inte sådan. Inte som Gwen... grubblar jag, medans jag springer fram i skogen. Jag har sprungit åt det håll, där joey sprang. Bort från stan. Jag stannar, och hämtar andan, när min puls har lugnat sig tittar jag upp från ryggsäcken, som jag rotade runt i. En gren knäcks. "Joey?...." Frågar jag osäkert. Go Fuck yourself you damn cereal 25 aug, 2015 19:25 |
|
Borttagen
|
Will
Jag sprang åt det hållet jag trodde Joey hade sprungit åt. 25 aug, 2015 19:30 |
|
Borttagen
|
Gwen
"Dom hatar mig," svarar jag enkelt. Jag lägger mig ner på sängen och stirrar upp i taket. 25 aug, 2015 19:31 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
- "Joey, är det du?!" Jag känner mig ganska skrämd.... Det prasslar till i buskarna, bakom mig, och där står "Will!" Go Fuck yourself you damn cereal 25 aug, 2015 19:32 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen