PrS :D
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PrS :D
|
Borttagen
|
Jag såg att det regnade ute.
1 maj, 2014 21:40
|
|
Borttagen
|
Jag började gå mot utgången med Clark. Jag suckade när jag såg att det regnade.
- Nu kommer jag bli blöt, sade jag och log.
1 maj, 2014 21:42
|
|
Borttagen
|
Jag log.
-Jasså?, sa jag och flinade
1 maj, 2014 21:43
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 21:44
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 21:49
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 21:51
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 21:53
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 21:54
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 21:56
|
|
Borttagen
|
- Vadå?, undrade jag och log.
1 maj, 2014 21:58
|
Du får inte svara på den här tråden.