PRS med Julia Ginny Potter och Lollan<3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med Julia Ginny Potter och Lollan<3
|
Borttagen
|
3 jun, 2014 11:37
|
|
Borttagen
|
3 jun, 2014 11:39
|
|
Borttagen
|
-Men kom igen nu! Vi gör nästan alltid som du vill! Jag vill också göra saker jag tycker är roligt! Skrek jag
3 jun, 2014 11:43
|
|
Borttagen
|
- Fråga någon annan, sa jag tyst och skyndade därifrån.
3 jun, 2014 11:44
|
|
Borttagen
|
3 jun, 2014 11:45
|
|
Borttagen
|
3 jun, 2014 11:48
|
|
Borttagen
|
-Jag är trött på allt ska alltid handla om dig! Jag har hjälpt dig genom ett hundratals problem och nu ställer du inte ens upp på lite quidditch! Jag trodde vi var vänner! skrek jag och gick mot qudditch planen
3 jun, 2014 11:50
|
|
Borttagen
|
Jag grät.
Jag skulle förlora Hannah tänkte jag.
3 jun, 2014 11:53
|
|
Borttagen
|
Jag gick surt mot quddichplanen och sedan sparkade upp på min kvast. Jag flög runt lite och såg att julia grät. Jag tänkte att det var hennes förtjänst. Jag tränade på hastiga svängar
3 jun, 2014 11:58
|
|
Borttagen
|
Jag torkade tårarna.
Om Hannah inte vill vara min kompis så ska hon slippa mig tänkte jag argt.
3 jun, 2014 13:04
|
Du får inte svara på den här tråden.