Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Ska sova nu)
8 aug, 2013 23:41 |
|
Borttagen
|
Nu på mitt bröst låg det vackraste barn jag någonsin sett. Hon hade brunt,lent hår och stora himmelblåa ögon.
8 aug, 2013 23:43 |
|
Borttagen
|
Jag såg att Lilja kom med en liten bebis
" Grattis!" Sa jag 8 aug, 2013 23:51 |
|
Borttagen
|
"Tack detsamma Kelly, sa jag och log mitt sötaste leende.
8 aug, 2013 23:56 |
|
KajsaRC2001
Elev |
8 aug, 2013 23:57 |
|
Borttagen
|
Jag kysste Luke.
"Är hon inte världens vackraste,sa jag tyst. 8 aug, 2013 23:58 |
|
KajsaRC2001
Elev |
9 aug, 2013 00:00 |
|
Borttagen
|
"Absolut,hon är din dotter också,sa jag och kysste honom.
"Jag tror hon ska heta Heaven,sa jag glatt 9 aug, 2013 00:02 |
|
KajsaRC2001
Elev |
9 aug, 2013 00:07 |
|
Borttagen
|
*hostar*
"Hur blir det med mitt efternamn då?,sa jag tyst. Om hon ska heta Cutforth så måste vi vara gifta. Jag log 9 aug, 2013 00:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen