PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Han är iallafall bättre än mr D" säger Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 jan, 2014 15:56 |
|
Borttagen
|
"Ja, jag skulle nog inte vilja ta upp någonting överhuvudtaget med Mr. D", säger Meia.
10 jan, 2014 16:06 |
|
amanda1104
Elev |
"Vi tar och letar rätt på Kerion" säger Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 11 jan, 2014 14:15 |
|
Borttagen
|
Meia vänder om. "Han brukar väl inte vara här omkring så ofta, eller hur?"
11 jan, 2014 14:25 |
|
amanda1104
Elev |
"Han kanske är vid arenorna" säger Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 11 jan, 2014 14:28 |
|
Borttagen
|
Meia rycker på axlarna. "Vi kollar."
11 jan, 2014 14:32 |
|
amanda1104
Elev |
Aily går mot rätt håll.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 11 jan, 2014 15:21 |
|
Borttagen
|
Meia hör ett ljud från en satyr som springer in i en träd och suckar för sig själv innan hon följer efter Aily.
11 jan, 2014 15:24 |
|
amanda1104
Elev |
Dom kommer fram till arenora. Kerion har lektion med Afrodites stuga.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 11 jan, 2014 17:21 |
|
Borttagen
|
"Ska vi vänta?" frågar Meia och stannar.
11 jan, 2014 18:16 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen