UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
95mas
Elev |
Skrivet av ikka: Det skulle nog vara när jag var på scoutläger och träffade många nya vänner.95mas: Vad är det bästa som hänt dig år 2012? Obliviate_: Jadå! Och en sanning till dig... Vilken människa i hela världen skulle du helst träffa just nu?
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
21 dec, 2012 23:32
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-21 kl. 23:32
|
|
ronnyponny
Elev |
21 dec, 2012 23:32 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Wilhelm, svar ja. Jag sitter typ irl och bah ''Hej. Jag heter Frida. Jag är töntig. Jag har bra internet-vänner. Hejdå.'' Typ så exakt så! haha men alltså ingen jag vet är typ potterhead Det är det värsta som finns. Ingen annan gillar heller THG. Eller inte på samma sätt som mig, jag sitter typ och gråter över mina otp's och alla bah ..... jaa... 21 dec, 2012 23:32 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av ikka: Haha, yeah Kan ta en konka den här gången c: Helst inte skicka meddelande till någon eftersom jag redan fått den och den är ganska lätt ^^ Nått du ska göra IRL eller på internet? *-) 21 dec, 2012 23:32 |
|
nutella
Elev |
21 dec, 2012 23:33 |
|
LoonyMe
Elev |
21 dec, 2012 23:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Wilhelm, svar ja. Jag sitter typ irl och bah ''Hej. Jag heter Frida. Jag är töntig. Jag har bra internet-vänner. Hejdå.'' Typ så exakt så! haha men alltså ingen jag vet är typ potterhead Det är det värsta som finns. Ingen annan gillar heller THG. Eller inte på samma sätt som mig, jag sitter typ och gråter över mina otp's och alla bah ..... jaa... haha har du någon rolig i thg då? 21 dec, 2012 23:34 |
|
Majis
Elev |
Öh.... Spoiler: Tryck här för att visa! Fråga mig inte varför jag satte det i spoiler, men om ingen vill veta slipper de se det xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 21 dec, 2012 23:34 |
|
Tuggrus
Elev |
Sanning till mig igen? Om vad som helst? :3
MUMS! 21 dec, 2012 23:34 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Wilhelm, svar ja. Jag sitter typ irl och bah ''Hej. Jag heter Frida. Jag är töntig. Jag har bra internet-vänner. Hejdå.'' Typ så exakt så! haha men alltså ingen jag vet är typ potterhead Det är det värsta som finns. Ingen annan gillar heller THG. Eller inte på samma sätt som mig, jag sitter typ och gråter över mina otp's och alla bah ..... jaa... haha har du någon rolig i thg då? Rolig? Vadå? Hahaha.. 21 dec, 2012 23:34 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen