ÖREBRO TRÄF
Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
30 maj, 2011 19:56 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Pixie: Yes! Det kommer bli så himla åsum där! Tycker ni det oxå? På träffen, eller på bion? Hursomhelst, jaaa såklart! Tror jag, om jag fattade din fråga rätt XD ![]()
30 maj, 2011 19:59 |
|
Pixie
Elev |
30 maj, 2011 20:01 |
|
EMELESEL
Elev |
NEJJ! DETTA GÅR INTE IHOP SIG! KOLLA PÅ ÖREBROTRÄFF BIO TRÅDEN, VI DISKUTERADE OM ATT VI KANSKE INTE KAN SE PÅ BIO DÄR.
31 maj, 2011 15:38 |
|
jan
Elev |
Hallå filmen går ju i juli det står på sf s hemmsida att der är 43 dagar tills premiären då måste den ju gå
i juli Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
31 maj, 2011 16:18 |
|
EMELESEL
Elev |
Kan du kolla exakt när den går? Och vilka dagar plus tider också?!
31 maj, 2011 16:24 |
|
Knizzlare
Elev |
Förresten, kollade på sf's hemsida nu och kom och tänka på, vi ska väl se den i 2d? eller ska vi se den i 3d?
EMELESEL: vad jag såg stod det bara premiärdatum 13 juli ![]()
31 maj, 2011 16:24
Detta inlägg ändrades senast 2011-05-31 kl. 16:26
|
|
jan
Elev |
tror 3d det är du som bestämer
enligt mig men om du inte vill se i 3d så ser vi den i 2d Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
31 maj, 2011 16:26 |
|
Knizzlare
Elev |
31 maj, 2011 16:26 |
|
EMELESEL
Elev |
Jag har en massa datum att hålla reda på nu..Från kolla/läger, kanotskola,sommarstuga,örebroträff osv. Jag måste ha blandat till det rejält..
Jag skulle väldigt gärna se i 3d, fast det är ju lätt att säga n, när vi väl är där kanske jag ångrar mig.. 31 maj, 2011 16:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen